Kas yra „Google” optimizavimas arba SEO?

SEO paslaugos, arba optimizavimas „Google” paieškos sistemoms, – tai priemonių, kuriomis siekiama pagerinti natūralią svetainės poziciją „Google” paieškoje, rinkinys. SEO paslaugos ne tik pagerina pardavimo efektyvumą, bet ir didina prekės ženklo žinomumą bei lojalumą.

Kokia yra SEO kaina?

SEO Paslaugų kaina priklauso nuo daugelio faktoriu, pateikiu keletą pavyzdžių:

Vidinio SEO sutvarkymas projekto kaina 120 eur.

Atliktas Vidinis SEO optimizavimas Atrakcionų paslaugų svetainei, atliktas SEO auditas ir sutvarkytos pagrindinės klaidos.Identifikavus pagrindines klaidas klientui sutvarkėme vidinio SEO klaidas ir pasiekėme nuo 65 vietos iki 1-2 vietos rezultatus Google.lt paieškoje per 6 mėnesius, dabar esame vis dar toje pačioje vietoje. SEO atsipirko per 6 mėnesius ir neša nauda toliau, atsiperkamumas 3x ir skaičiuojasi toliau.

Elektroninės parduotuvės SEO sutvarkymas

Bendra projekto SEO kaina ~1200 eurų. Atliktas pilnas SEO vidinis ir išorinis

Optimizuotas Online shopas

Atlikome vidinio ir išorinio SEO darbus. Tai buvo automobilių dalių parduotuvė, rezultatus pasiekėme per 6-8 mėnesius. Identifikavom klaidas atlikome vidinių klaidų sutvarkymą ir išorinį SEO.SEO atsipirka per 1-2 mėnesius ir toliau generuoja lankytojų srautą, nereikia jokio palaikymo. Investicinė graža skaičiuojasi jau 8x kart  ir toliau auga. Vien iš Organinio srauto generuojame 1500 – 2000 eurų per mėnesį, prieš tai buvo ~500 eurų.

Rūbų prekių SEO

Bendra projekto SEO kaina 800 eurų, Atliktas vidinio SEO sutvarkymas bei išorinis SEO.

SEO atsiperkamumas per 3 mėnesius. Pasiekėme top rezultatus rūbų nišoje pagal specifinius raktinius ant kurių Google ads kliko kaina siekė iki 1 eur.

Kreipkis į mane ir sužinok tikrą SEO kainą, nepermokėk už SEO – Rašyti laišką.

Bendrai apie SEO

Svetainės SEO optimizavimas yra sudėtingas ir daug laiko reikalaujantis procesas, kuriam reikia daug patirties, taip pat išsamių žinių apie paieškos sistemas ir jų reikalavimus.

„Google” ir kitos paieškos sistemos rūpinasi, kad jų naudotojai (ieškotojai) galėtų greitai gauti reikiamą informaciją, todėl, prieš įtraukdamos svetaines į paieškos rezultatus, jas vertina pagal įvairius SEO veiksnius.

Kuo labiau svetainė atitinka „Google” ir kitų paieškos sistemų reikalavimus, tuo aukštesnę vietą ji užima paieškos rezultatuose.
Atlikdami visapusišką SEO optimizavimą, optimizuosime jūsų svetainę pagal paieškos sistemų reikalavimus. Ištaisysime visus techninius trūkumus (techninis SEO), optimizuosime turinį (vidinis SEO) ir padidinsime jūsų svetainės autoritetą internete (išorinis SEO).

Techninis optimizavimas

Prieš pradedant optimizuoti svetainės turinį ir didinti jos autoritetą, pirmiausia svarbu patikrinti, ar svetainė techniškai tvarkinga.

Tai yra svarbus pagrindas visiems kitiems SEO optimizavimo veiksmams.
Vykdydami techninį SEO optimizavimą ne tik užtikrinsime, kad jūsų svetainė būtų randama paieškos sistemų („Google”, „Bing”, „Yandex” ir kt.) rezultatuose ir kad ten būtų randami platesnei auditorijai skirti puslapiai, bet ir kad techninė svetainės būklė netrukdytų užkariauti paieškos sistemų rezultatų viršūnių.

Be techninio svetainės SEO optimizavimo visos kitos optimizavimo pastangos duos tik dalinių rezultatų. Kita vertus, tinkamai techniškai optimizuotoje svetainėje tiek autoriteto stiprinimas, tiek reguliarus naujo turinio skelbimas duos daug geresnių rezultatų.

Vidinis optimizavimas

 

SEO kampanija neįsivaizduojama be vidinio SEO optimizavimo.

Pirma, būtina organizuoti svetainės turinį pagal paieškos sistemų reikalavimus ir, antra, papildyti jį kita potencialiems klientams naudinga informacija.

Vidinis SEO optimizavimas apima ne tik esamo turinio tvarkymą ir atnaujinimą, bet ir reguliarų naujo turinio (dažniausiai tinklaraščio straipsnių forma) skelbimą. Taip siekiama parodyti paieškos sistemoms, kad svetainė yra aktyvi ir kad ji yra autoritetinga savo srityje.

Skirtingai nei „Google Ads”, už natūralaus srauto paspaudimus nemokama, todėl „Google” / SEO optimizavimas yra vienas iš ekonomiškiausių skaitmeninės rinkodaros kanalų ilguoju laikotarpiu

Išorinis optimizavimas

Išorinis SEO optimizavimas, arba svetainės autoriteto internete didinimas, yra SEO optimizavimo dalis, reikalaujanti nuolatinių pastangų, nes kitos svetainės taip pat (sąmoningai ar nesąmoningai) nuolat didina savo autoritetą.

„Google” ir kitos paieškos sistemos apie svetainės autoritetą sprendžia iš jos nuorodų profilio. Kuo daugiau kitų svetainių pateikia nuorodų į tam tikrą svetainę, tuo didesnis jos autoritetas internete.

Gaunamos nuorodos rodo, kad svetaine galima pasitikėti, nes ji minima kitose svetainėse.
Nors svarbus yra gaunamų nuorodų kiekis, ne mažiau svarbūs ir jų šaltiniai, formatas, naudojami inkariniai tekstai ir kiti aspektai, todėl svetainės autoritetas didinamas sistemingai.

Kas yra SEO paslaugos?

Tai apima kelis procesus, susijusius su puslapio optimizavimu. Šias paslaugas teikia SEO kompanija savo klientams ir jų tikslas yra gauti aukštas vietas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).
Jie apima pakeitimus kliento tinklalapyje, kad paieškos sistemos jį reitinguotų pagal tam tikrus raktinius žodžius.

Gauk SEO pasiūlymą

Užpildyk formą ir mes per 1-2 dienas atsiųsime SEO pasiulymą.

Koks yra SEO specialisto darbas?

Galų gale SEO specialisto darbas yra nustatyti svetainę pagal tikslinius raktinius žodžius. Tai pasiekiama naudojant skirtingas technikas, dažnai naudojama seo tekstai. Žemiau mes atsakysime į klausimą – kas yra SEO paslaugos? – paaiškindamas daugybę įvairių paslaugų, kurias SEO kompanija teikia įmonėms, panašioms į jūsų.

Verslo vertinimas ir svetainių analizė

Daugelis SEO bendrovių pradės vertindamos dabartinę jūsų svetainę ir jos SEO. Tai apima ir svetainės architektūros, ir jos turinio vertinimą, siekiant įvertinti tokius veiksnius kaip svetainės kodas ir raktinių žodžių tankis. Apie SEO audito kainas galite skaityti čia.
Kaip atliekamas SEO auditas yra čia.

SEO paslaugos yra geriausias būdas nustatyti dabartines stipriąsias ir silpnąsias puses prieš kuriant ir įgyvendinant naują SEO strategiją.
Be to, kad analizuos jūsų svetainę, SEO įmonė taip pat apžvelgs jūsų verslą ir pramonę. Prieš kurdami SEO planą, jie sužinos jūsų tikslinę auditoriją ir bendrus verslo tikslus.
Pažindama savo verslą ir auditoriją, SEO kompanija gali geriau nuspręsti, kurią taktiką naudoti jūsų svetainės SEO tobulinimui.

SEO strategijos ir tikslų kūrimas

SEO kompanija, atlikusi išsamią dabartinės jūsų svetainės analizę ir įvertinusi jūsų pramonę bei tikslinę rinką, gali padėti jums sudaryti ateities SEO planą.
SEO kampanijos strategijos ir tikslų kūrimas priklausys nuo to, kokio tipo verslą turite ir kokie yra jūsų bendri verslo tikslai.
Labiausiai patyrusi SEO kompanija imsis to, ko išmoko iš jūsų svetainės audito ir pramonės analizės, ir tada parengs pritaikytą jūsų svetainės planą.
Į šį planą taip pat bus įtraukta skirtinga strategija ir taktika, kuri gali padėti užimti aukštesnę vietą nei jūsų konkurencija paieškos sistemose.
Dar vienas svarbus dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad gera SEO įmonė turėtų sugebėti jums aiškiai paaiškinti SEO auditą. Atsižvelgiant į tai, kad ne visi verslo savininkai yra išmanantys skaitmeninės rinkodaros prasme, bus tikrai naudinga turėti SEO kompaniją, kuri jums galėtų padaryti aiškesnes įžvalgas.

SEO įrankiai


Yra daugybė įvairių įrankių ir sistemų, pritaikytų pritaikytą SEO strategiją. Prieš pradėdami vykdyti savo kampanijas, jūsų SEO įmonė nustatys, kurie įrankiai, informacijos suvestinės ir kitos sistemos, tokios kaip analizės programos, jums reikės sėkmingai įgyvendinti ir stebėti jūsų SEO kampanijas.
Šių įrankių įdiegimas prieš pradedant keisti savo svetainę padės užtikrinti, kad jūsų įmonė galėtų vizualizuoti kiekvieną jūsų kampanijos žingsnį.
Patyrusi SEO kompanija galės pasiūlyti tinkamas priemones jūsų SEO strategijai ir efektyviai jas naudoti, kad užtikrintumėte, jog jūs išnaudojate visas savo SEO kampanijas.

Optimizavimo vykdymas

Kai SEO įrankiai ir platformos bus įdiegtos, SEO kompanija gali pradėti vykdyti jūsų pasirinktinę optimizavimo strategiją. Ši SEO paslauga paprastai pradedama optimizuoti puslapyje. Tai gali apimti, bet neapsiribojant, kai kurių jūsų svetainės užpakalinėje dalyje esančių kodų išvalymą ir įsitikinimą, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems ir ja lengva naršyti.
Tai taip pat apims tikslinių raktinių žodžių, kuriuos galėsite naudoti kurdami svetainės turinį, sąrašą.
Šis paieškos sistemų optimizavimo etapas taip pat apima ne puslapio SEO strategijas. Gali būti, kad jūs tiesiogiai negalite kontroliuoti ne puslapyje esančių veiksnių, tokių kaip valdžios padidinimas ar ryšių kūrimas.
Tačiau jūsų SEO įmonė pateiks keletą pasiūlymų, kaip pagerinti ne puslapio taktiką, ir netgi gali pateikti išsamų planą, kaip pradėti gerinti savo svetainės valdymą.

Nuolatinis paieškos sistemų optimizavimas

Paieškos sistemos optimizavimas yra nuolatinis procesas. „Google“ visada perkainoja jų algoritmą, kad paieškos variklis išliktų naudingas jo vartotojams. Kiekvieną kartą atnaujindami „Google“, įmonės turi iš naujo įvertinti savo SEO strategiją ir atlikti mažus ir didelius pakeitimus savo svetainėje, kad išlaikytų reikalavimus ir išlaikytų savo SEO reitingą.
SEO kompanija gali teikti nuolatines SEO paslaugas, kad jūsų svetainė išliktų matoma paieškos sistemose.
Nuolatinės paieškos sistemų optimizavimo paslaugos gali apimti tolesnius raktinių žodžių tyrimus, tinklaraščių kūrimo paslaugas, nuorodų kūrimo kampanijas ir kitas puslapio optimizavimo taktikas. Labiausiai patyrusios SEO kompanijos nuolat seka naujausius paieškos sistemų optimizavimo pokyčius, o tai leidžia atnaujinti jūsų strategiją, siekiant užtikrinti ilgalaikę sėkmę jūsų įmonės svetainėje.

Ko ieškoti SEO įmonėje

Ne visi SEO specialistai yra lygūs. Kai kurie vadovaujasi geriausia praktika ir sunkiai dirba, kad jūsų svetainė užimtų labai aukštą vietą paieškos sistemose, kiti gali rinktis patį lengviausią kelią, naudodamiesi taktika, kuri galiausiai pakenks jūsų svetainės reputacijai ir netgi gali sulaukti didelių baudų.
Jei galvojate samdyti SEO kompaniją, kuri teiktų paieškos sistemų optimizavimo paslaugas savo verslui, galite apsvarstyti keletą dalykų.
Dabar jums gali kilti klausimas: „Kokios yra geriausios SEO kompanijos?“, kurios SEO paslaugos bus geriausios?
Geriausios SEO kompanijos yra tos, kurios teikia realius rezultatus savo klientams. Tai yra tie, kurie sukuria nuoseklias savo klientų strategijas.
Štai ko turėtumėte ieškoti SEO įmonėje:

  • Praeities sėkmė – jei norite sužinoti, kokia sėkminga ir patyrusi SEO kompanija, galite pradėti nuo ankstesnės jų sėkmės. Pažvelkite į kompanijos atvejų tyrimus ir atsiliepimus, kad sužinotumėte, kaip jie anksčiau padėjo verslui. Ar jie padėjo įmonėms patekti į pirmąjį „Google“ puslapį
  • Individualios paslaugos – dar vienas svarbus dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį perkant SEO įmonėje, yra tai, ar jos siūlo strategijas, pritaikytas unikaliems jūsų verslo tikslams. Kalbant apie SEO strategiją, nėra dviejų vienodų įmonių. Turite įsitikinti, kad dirbate su įmone, kuri skyrė laiko savo pramonei ir tikslinei auditorijai pažinti bei suprato jūsų verslo tikslus ir biudžetą.
  • Darbas namuose – Kitas dalykas, kurio reikia ieškoti, yra įmonė, kuri visas savo SEO paslaugas teikia namuose. Kai kurios SEO agentūros, norėdamos sutaupyti pinigų, perduos savo darbą trečiųjų šalių SEO įmonėms. Tačiau jūs niekada nežinote, ką dirbate savo svetainėje ir koks yra jų patirties lygis, jei jie nedirba įmonėje, kurią samdėte. Kreipkitės į SEO agentūrą, kuri atlieka savo darbą namuose, kad žinotumėte, kas dirba jūsų svetainėje ir tvarko kasdienes užduotis.
  • SEO praktika – kokios yra šiuolaikinės SEO paslaugos? Šiuolaikinės SEO paslaugos apima svetainės vidinio kodavimo pakeitimus, kruopštų turinio planavimą, strateginius tyrimus ir raktinių žodžių naudojimą. Visais šiais veiksmais siekiama pagerinti svetainės reitingą SERP.

Tai tik keli veiksniai, į kuriuos turėsite atsižvelgti rinkdamiesi SEO įmonę, su kuria dirbsite. Kai kuriuos kitus dalykus, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti, yra tai, kiek laiko jie užsiima verslu ir kokias paslaugas siūlo.
Jei įmonė neteikia visapusiškų SEO paslaugų, galbūt norėsite ir toliau apsipirkti, kol rasite įmonę, kuri galėtų geriau patenkinti jūsų poreikius.

Ar SEO yra gera verslo investicija?

Taip, SEO yra gera investicija už jūsų pinigus. Jei elgsis teisingai, tai gali žymiai padidinti jūsų pajamas. Štai kodėl jums labai svarbu samdyti tinkamą SEO kompaniją, kuri optimizuotų jūsų svetainę.

Dažniausi klausimai apie SEO įmonę

Štai keli dažniausiai užduodami klausimai apie SEO įmones ir SEO paslaugas:

1. Kas yra SEO kompanija?

SEO kompanija teikia paieškos sistemų optimizavimą (SEO) įmonėms ir įmonėms.

2. Ar SEO įmonės tikrai veikia?

Taip, gauti SEO kompanijos paslaugas tikrai veikia, tačiau, kaip ir bet kokio kito tipo paslaugų teikėjo, rezultatai, kuriuos gausite, priklauso nuo to, ką samdote. Optimizavimas yra nuolat besikeičiantis procesas ir tik įmonės, kurios neatsilieka nuo tendencijų ir pokyčių.

3. Ar man reikia SEO agentūros?

Taip, kaip verslui jums bus geriau, kai jums padės SEO agentūra. Atminkite, kad įmonėms teks skirtingi SEO poreikiai. Jei esate vietinis verslas, jums reikia vietinio SEO. Norėdami patenkinti šiuos poreikius, jums geriau pasiseks profesionali SEO kompanija.

4. Kiek kainuoja SEO paslaugos?

SEO paslaugų kaina priklausys nuo to, kas įskaičiuota. Tai gali svyruoti nuo 300 eur iki 3 000 eur, tačiau tai priklausys nuo to, kokia bus paslaugų paketo dalis. Atminkite, kad norint, kad SEO būtų tikrai efektyvus, tai turėtų būti tęstinis projektas.

5. Ar Marketingo specialistai tas pats kas SEO specialistas?

Paprastai marketingo specialistas gali atlikti it SEO pareigas

Padidinkite matomumą internete naudodamiesi SEO bendrove

Dabar, kai atsakėme į klausimus – kas yra SEO kompanija? O kas yra SEO paslaugos? – turėtumėte geriau suprasti, kas yra SEO agentūra ir kaip ji gali padėti jūsų verslui pagerinti paieškos sistemų matomumą.
Pradėdami svarstyti, ar SEO įmonės samdymas yra tinkamas jūsų verslui, pagalvokite, ar turite išteklių savo viduje, kad galėtumėte efektyviai ir efektyviai spręsti SEO.

Ar reikia SEO paslaugų?

Taip, geriau gauti SEO kompanijos paslaugas, kad jūsų svetainė būtų aukštesnė už SERP. Nors galite pabandyti atlikti savo SEO, nepamirškite, kad tai yra labai techniškas procesas, kuris nuolat keičiasi. Jei norite pamatyti rezultatus, turėtumėte kreiptis pagalbos į specialistus.
Jei nuspręsite, kad jums reikia pagalbos dėl paieškos sistemos optimizavimo strategijos ir įgyvendinimo, patekote į reikiamą vietą!

SEO Paslaugos kainos

[contact-form-7 id=”1083″ title=”seo auditas”]

SEO Paslaugos Kaune

Dirbame visoje Lietuvoje, tačiau speciliazuojamės Kaune, jei reikia pagalbos galime susitikti ir aptarti visą planą.

SEO rušys

Kas yra vidinis SEO ?

Puslapio SEO (taip pat žinomas kaip SEO vietoje) nurodo praktiką optimizuoti tinklalapius, siekiant pagerinti svetainės paieškos sistemų reitingą ir gauti natūralų srautą.
Be aktualaus, aukštos kokybės turinio skelbimo, SEO apima ir antraščių, HTML žymų (pavadinimo, meta ir antraštės) bei vaizdų optimizavimą. Tai taip pat reiškia, kad įsitikinsite, jog jūsų svetainė turi aukšto lygio kompetenciją, autoritetą ir patikimumą.
Jame atsižvelgiama į įvairius tinklalapio aspektus, kurie, sujungus, pagerins jūsų svetainės matomumą paieškos rezultatuose.

Kodel tai svarbu?

Puslapio SEO yra svarbus, nes jis padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainę ir jos turinį, taip pat nustatyti, ar ji susijusi su ieškovo užklausa.
Paieškos varikliams tobulėjant, paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) daugiau dėmesio skiriama aktualumui ir semantikai.
„Google“, turėdama daugybę sudėtingų algoritmų, dabar daug geriau:

  • Suprasti, ko vartotojai iš tikrųjų ieško, kai įves užklausą.
  • Pateikti paieškos rezultatus, atitinkančius vartotojo ketinimus (informaciniai, apsipirkimo, navigaciniai).

Prisitaikyti prie šio vystymosi būtina, ir tai galite padaryti užtikrindami, kad jūsų svetainė ir jos turinys – tai, kas matoma vartotojams jūsų tinklalapiuose (ty tekstas, vaizdai, vaizdo įrašai ar garso įrašai), ir elementai, kurie matomi tik paieškoje varikliai (ty HTML žymos, struktūrizuoti duomenys) – yra gerai optimizuoti pagal naujausią geriausią praktiką.
Be to, negalite tiesiog nepaisyti SEO, nes optimizuodami vietoje esančius elementus turite daugiau galimybių valdyti, o ne išorinis SEO, kurį sudaro išoriniai signalai (ty atgalinės nuorodos).
Jei įdėsite pastangų dėl puslapio strategijų, pastebėsite padidėjusį srautą ir padidėjusį jūsų paieškos rodiklį.
Šis vadovas padės jums apžvelgti svarbiausius SEO elementus.
Didelis dėmesys šioms 10 sričių padės pagerinti jūsų turinį ir autoritetą bei padidinti reitingus, srautą ir konversijas.

Kas yra išorinis SEO?

Kalbant apie SEO paslaugas , galite padidinti savo svetainės paieškos reitingą dviem būdais: SEO ir ne puslapyje. Pirmojoje kalbama apie tai, ką galite padaryti savo svetainėje, kad padidintumėte savo reitingą, o antrasis – apie tai, ką galite padaryti už savo svetainės ribų ( kitose svetainėse, taigi ir ne puslapyje), kad padidintumėte savo reitingą.
Abi yra vienodai svarbios užtikrinant, kad jūsų svetainė būtų rasta paieškoje, tačiau šiame vadove nagrinėsime tik ne puslapio taktiką.
Optimizuodami savo svetainę SEO ne puslapiuose reiškia, kad turėsite pagerinti  naudotojų ir paieškos sistemų matomumą jūsų svetainėje patikimumo, autoriteto, populiarumo ir aktualumo požiūriu, kad tik išvardytumėte keletą veiksnių. Tai plačiai supaprastina tai, kad kitos žiniatinklio svetainės (idealiu atveju – gerbtinos) susies jūsų turinį, kad iš esmės jį reklamuotų ar garantuotų, o tai, grįžtant atgal, turi didelę naudą jūsų svetainės reputacijai.

SEO paslaugos backlinkai?

Prieš socialinę ir influencerių rinkodarą … buvo tinklaraščiai. Viena iš ankstyviausių rinkodaros strategijų internete, tinklaraščių kūrimas yra laiko išbandymas, vis dar teikiant rezultatus ir šiandien. Pagal duomenis:

  • Tinklaraščiai yra antras pagal svarbą rinkodaros turinio tipas
  • 60% rinkodaros specialistų naudoja tinklaraščius savo socialinės žiniasklaidos turinyje
  • Tinklalapiai, kuriuose yra tinklaraščių, indeksuojamų puslapių gauna 434% daugiau
Įtaka SEO darbai

Būtent dėl ​​šio populiarumo ir efektyvumo svečių įrašų paskelbimas tinklaraščiuose yra tokia tvirta „influencer“ rinkodaros strategija. Skelbdami svečio įrašą įtakingame (ir reitinguojamame) tinklaraštyje, jūs galite gauti atgalinę nuorodą į savo svetainę pačiame straipsnyje arba savo autoriaus biografijoje.
SEO paslaugos strategija, kai verslas ir prekės ženklai bendradarbiauja su populiariais (skaitykite:įtakingais) tinklaraštininkais ir (arba) socialinės žiniasklaidos vartotojais, norėdami reklamuoti savo produktus ar paslaugas. Kadangi šie influenceriai mėgaujasi milžiniška auditorija ir yra su savimi, verslas nori pasinaudoti ta auditorija, kad šie influenceriai savo produktus ar paslaugas prijungtų ar bent jau paminėtų.
Be abejo, „influencerių“ rinkodara apima ir mokamus, ir nemokamus susitarimus. Pirmasis atvejis, kai verslas moka įtaką darantiems asmenims arba bent jau duoda nemokamą produktą mainais už jų paaukštinimą. Pastarasis yra tada, kai santykiai yra organiški, kai tiek verslas, tiek influenceris užmezga abipusiai naudingus santykius.

Kuo geriau pažįsti savo auditoriją, tuo lengviau gali bendrauti, dalytis ir mokytis iš jų.

Ką tai daro su ne puslapio SEO? Viskas.
Šalia niekas nepabunda ir nusprendžia bendrauti su jūsų prekės ženklu.
Turėkite reaguojamą socialinės žiniasklaidos priemonę
Tipiška paieška atsiranda dėl to, kad asmeniui kyla nepatenkintas poreikis (pvz., „Kur yra artimiausias picos patiekalas?“) Arba kyla klausimas, į kurį norėtųsi atsakyti (pvz., „Koks yra didžiausias pastatas Tokijuje?“).
Pasinaudoję „Google Autosuggest“, norėdami rasti atsakymą, jie greičiausiai apsilankys socialiniuose tinkluose, kad sužinotų daugiau, užduotų klausimų ir bendrautų su savo draugais, šeimos nariais ir pažįstamais.
Matai, kur mes einame, tiesa?
Socialinė žiniasklaida turi būti neįkainojama jūsų ne SEO puslapio strategijos dalis.
Tai daug lengviau, nei mano dauguma prekės ženklų:

  • Būkite šalia: jei turite socialinės žiniasklaidos paskyrą, įsitikinkite, kad kas nors ją stebi ir gali laiku atsakyti į klausimus bei atsakyti į komentarus.
  • Būkite žmonės: žmonės internete tikisi tikros sąveikos, o ne robotų atsakymų ar nuolatinio prekės ženklo reklamavimo.
  • Būkite iniciatyvūs: vienas geriausių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padėtumėte savo prekės ženklui, yra socialinės žiniasklaidos naudojimas, kad vertintumėte kaip internetinės bendruomenės šaltinį jūsų vertikale. Net jei kas nors užduoda klausimą apie produktą ar paslaugą, kurios jūs nesiūlote arba kurią siūlo konkurentas, nebijokite paskambinti ir pagirkite laiku.Taigi jei jus labai domina kas yra SEO paslaugos ir kaip jas pagerinti, kreipkitės į geriausią SEO specialistą mane 😉

SEO reiškia optimizavimą paieškos sistemoms ir yra procesas, naudojamas optimizuoti svetainės techninę konfigūraciją, turinio aktualumą ir nuorodų populiarumą,

Gauk SEO pasiūlymą Dabar

kad jos puslapiai galėtų būti lengvai randami, aktualesni ir populiaresni vartotojų paieškos užklausų atžvilgiu, todėl paieškos sistemos jas reitinguoja geriau.

Dirbame su Lietuviškai ir kitų šalių projektais

ahrefs

Angliško projekto rezultatai po 4 mėnesių optimizavimo

GARANTUOJU geresnius rezultatus, jei laikysitės mano SEO taktikos!

Paieškos sistemos rekomenduoja SEO veiksmus, kurie naudingi tiek vartotojų paieškos patirčiai, tiek puslapio reitingui, pateikdami turinį, kuris tenkina vartotojo paieškos poreikius.

Šviežias SEO projektas ir jo rezultatai per trumpą laiką – laikanti mūsų SEO audito nurodymų

 

Paordymų ir paspaudimų skaičių laipsninis kylimas.

 

mažas pakeitimas gali turėti didelių pokyčių

 

Tai apima atitinkamų raktinių žodžių naudojimą pavadinimuose, metaaprašymuose ir antraštėse (H1), pateikiant aprašomuosius URL su raktiniais žodžiais, o ne skaičių eilutėmis, ir schemos žymėjimą, norint nurodyti puslapio turinio prasmę, be kitų geriausių SEO metodų.

Kas yra SEO?

SEO reiškia paieškos sistemų optimizavimą, kuris padeda jūsų puslapiui užimti aukštesnę vietą „Google“ ir kitose paieškos sistemose pagal aktualias, tikslines užklausas – taigi, norint pritraukti daugiau vartotojų paspaudimų, nes jie linkę spustelėti pirmąjį rezultatą, pritraukti daugiau srauto į jūsų svetainę. svetainėje .

Galite optimizuoti savo puslapius atsižvelgdami į tai, ko paieškos sistemos ieško svetainėje , o tai keičiasi, nes technologijų tendencijos toliau vystosi. Ir jei to dar nepadarėte, galite koreguoti savo žiniatinklio buvimą ir įsitikinti, kad jis naudingas ir informatyvus.

Tačiau SEO ne visada buvo toks būdas. Pirmosiomis interneto dienomis paieškos sistemos reitingavo svetaines pagal tai, kiek kartų kiekviena svetainė naudojo tam tikrą raktinį žodį . Tai paskatino praktiką, vadinamą „raktinių žodžiu spamu“, ir tai reiškė, kad net ir aukštos kokybės svetainės gali būti lengvai palaidotos.

Dabar „Google“ teikia pirmenybę kokybei, o ne raktinių žodžių tankumui.

Kaip veikia „Google“?

Kai įvedate paieškos terminą, „Google“ algoritmas nustato, kuri iš nesuskaičiuojamų svetainių bus jums tinkamiausia. Tada jis pateikia atitinkamų svetainių sąrašą, atsižvelgdamas į jų aktualumą ir populiarumą, tarp kitų reitingavimo veiksnių, ir parodo jas jums, ką pramonė vadina paieškos variklio rezultatų puslapyje .

 

Crawling

„Google“ nuolat ieško internete ieškodama naujų ar atnaujintų puslapių, imituodama breavior os vartotojus. Jis naudoja programas, žinomas kaip žiniatinklio tikrintuvai , kurios seka interneto nuorodas, šis procesas taip pat žinomas kaip tikrinimas, ir praneša apie rastą informaciją „Google“ serveriams.

Štai kodėl labai svarbu užtikrinti, kad jūsų puslapius būtų galima patikrinti ir kad jūsų svetainės architektūra turėtų palengvinti naršymą visuose svetainės puslapiuose, efektyviai naudojant vidinius susiejimus.

Techninis SEO yra SEO aspektas, kuris padės efektyviai sukonfigūruoti jūsų svetainę, kad būtų optimizuojamas jos tikrinimas. Yra daugybė SEO įrankių, kurie gali padėti jums atlikti šią užduotį.

Indeksavimas

Kai „Google“ žiniatinklio tikrintuvai pateikia informaciją apie svetainę, vidinių serverių rinkinys analizuoja kiekvieno puslapio turinį ir nustato jo temas.

Jei „Google“ mano, kad puslapio informacija gali būti naudinga ir tinkama rodyti paieškos rezultatuose, ji išlaikys ją savo rodyklėje, kad ją būtų galima pateikti, kai kas nors ieško atitinkamos temos.

Reitingavimas

Kai kas nors atlieka paiešką, „Google“, atsižvelgdama į tokius veiksnius, nustato, kurie puslapiai rodomi pirmiausia, kad naudotojai galėtų naudotis kuo geriau.

  • Paieškos užklausoje naudojami žodžiai
  • Vartotojo vieta
  • Puslapio informacijos tinkamumas, patikimumas, kompetencija ir autoritetas ieškomų terminų atžvilgiu
  • Puslapio nuorodų populiarumas
  • Puslapių konfigūracija suteikia greitą ir patikimą patirtį, pvz., Jos greitį ir patogumą mobiliesiems.

Nuolatinis SEO iššūkis yra užtikrinti, kad jūsų svetainės puslapiai veiktų geriau nei visi kiti ta pačia tema, atsižvelgiant į pirmiau minėtus SEO veiksnius, todėl puslapis gali ir toliau veikti geriau paieškos rezultatuose, neatsižvelgiant į algoritmo pakeitimus.

Kas šiandien padeda jums užimti aukštesnę vietą?

Nuo 1993-ųjų paieškos sistemos naudojo algoritmus, kad nustatytų, kurios svetainės pirmiausia turėtų būti rodomos jų rezultatų puslapiuose. Tačiau tai, ką tie algoritmai teikia pirmenybę, daug kas pasikeitė.

Nuo raktinių žodžių įdėjimo dienų „Google“ stengėsi suprasti, kuo svetainė tampa aktuali ir informatyvi. Šias žinias ji taiko kas kelis mėnesius, kai išleidžia naują naujinį, skirtą svetainėms reitinguoti efektyviau.

Reitinguodama svetaines „Google“ vis dar svarsto tikslinio raktinio žodžio naudojimą ir įtraukimą į turinį, nors svarbi ir informacijos kokybė.

Google“ vertina kokybę remdamasi:

  • Aktualumas paieškai
  • Šaltinio autoritetingumą ir patikimumas
  • Svetainės naudinguą
  • Mobiliesiems telefonams patogumas ir pritaikomumas tarp naršyklių
  • Puslapio įkėlimo greitis

Kai kurie iš šių veiksnių yra puslapyje, tai reiškia, kad jie yra dalis jūsų svetainės patirties. Kiti yra ne puslapyje, kaip ir kitos svetainės, nukreipiančios į jūsų svetainę. Nuorodos vertinamos kaip „balai“ arba „Google“ pritarimai. Ne puslapio elementai sustiprina jūsų svetainės reputaciją ir populiarumą, kad pagerintų jos reitingą.

Įvairių optimizuojamų sričių klasifikavimas pagal tai, ar jos yra puslapyje, ar ne, padės jums sukurti efektyvią SEO strategiją. Svetainės SEO ir ne puslapio SEO padeda jums užimti aukštesnę vietą, tačiau jų pritaikymo praktikoje būdai yra gana skirtingi.

Išorinis ir Vidinis SEO

Vidinis SEO

Puslapio SEO nurodo elementus, kurie yra svetainėje verta atsižvelgti į šiuos elemntus:

  • Pavadinimo žymos
  • Meta aprašymai
  • Antraštės
  • URL struktūra
  • Vaizdo Alt aprašymai
  • Krovimo greitis
  • Draugiškumas mobiliesiems telefonams

Kuo daugiau puslapyje esančių SEO elementų efektyviai spręsite, tuo aukštesnė jūsų svetainės vieta bus organinėse paieškose.

Štai kodėl svarbu pradėti SEO procesą atliekant raktinių žodžių tyrimą – tai tyrimo procesas, kuris padės suprasti, kaip ieško jūsų tikslinė auditorija. Raktinių žodžių tyrimas padės išsiaiškinti, kaip įsitikinti, kad skirtingos jūsų puslapių sritys yra aktualios ir apibūdinančios populiariausias ir aktualiausias vartotojų paieškas, pagal kurias norite reitinguoti.

Yra raktinių žodžių tyrimo įrankiai, kuriuos galite naudoti, taip pat duomenys, kuriuos „Google“ tiesiogiai teikia per „Google Search Console“ nemokamai, pradedant nuo raktinių žodžių tyrimų.

Taip pat svarbu parengti SEO auditus, kad būtų analizuojama jūsų svetainės techninė konfigūracija ir turinio atitikimas tiksliniams raktiniams žodžiams, kad atitinkamai patobulintumėte savo turinį.

Išorinis SEO

Už puslapio ribų esantis SEO taip pat padeda pagerinti jūsų svetainės reitingą, nes „Google“ mano, kad nuorodos yra „patvirtinimai“, kurie nurodo populiarumą jūsų svetainėje, tačiau sunkiau imtis veiksmų, kad tiesiogiai ją pagerintumėte. Taip yra todėl, kad ne puslapio SEO apima tas svetaines, kurios nėra jūsų, tačiau yra susijusios su jumis. Tai gali apimti:

  • Dienoraščiai ir straipsniai, nukreipiantys į jūsų turinį
  • Vaizdo, garso ar vaizdo dalijimosi svetainės, kuriose talpinamos ne pas jus
  • Katalogai ir įmonių apžvalgos svetainės

Kita didelė ne puslapio SEO dalis nukreipia atgalines nuorodas per nuorodų kūrimo kampanijas. Atgalinė nuoroda yra bet kokia išorinė nuoroda, nukreipianti vartotojus į jūsų svetainę. Kuo daugiau turite atgalinių nuorodų, tuo labiau kiti mano, kad esate savo pramonės autoritetas.

Svetainių savininkai, norėdami išpopuliarėti ir užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose, anksčiau prekiavo ar perka atgalines nuorodas. Tačiau šiandien visos nenatūraliai sukurtos nuorodos, skirtos manipuliuoti svetainės reitingu, gali būti laikomos „ Google“ gairių pažeidimu ir iš tikrųjų gali neigiamai paveikti ir nubausti jūsų svetainės reitingą paieškos rezultatuose.

Šiais laikais jūsų atgalinių nuorodų kokybė yra daug svarbesnė už tai, kiek jų turite. Nuorodos, nukreipiančios į jūsų svetainės puslapius, turėtų būti pateikiamos iš atitinkamų, o idealiu atveju – ir autoritetingų svetainių. Kiekviena jūsų puslapio nuoroda turi būti susijusi su jūsų turiniu ir dominti auditoriją. Galite stengtis padidinti atgalinių nuorodų skaičių, jei tik laikotės „Google“ kokybės gairių.

Geriausios nuorodų kūrimo strategijos priklauso nuo labai naudingo, patrauklaus ir dalijamo turinio kūrimo įvairiais formatais, pradedant vadovais, baigiant interviu, infografika ar vaizdo įrašais (pvz., Internetiniais seminarais), kuriuos galite reklamuoti kartu su savo bendruomene ir influenceriais per socialinę žiniasklaidą ar informacinius biuletenius. tada nuspręskite, ar jie susieja su jais, ar jiems atrodo naudingi.

Kai kurios veiksmingos strategijos yra:

  • Dalinamų infografikų kūrimas
  • Kuriamas turinys, kuriame minimi įtakininkai ir tendencijos jūsų srityje
  • Daugialypės terpės turinio skelbimas tokiose svetainėse kaip „Vimeo“, „YouTube“

Jūsų galutinis tikslas yra išsiugdyti savo srities autoriteto reputaciją ir tai atsispindės nuorodų populiarume.

Pabaigai

Dabar, kai esate susipažinę su SEO, galite stengtis pagerinti savo svetainės reitingą ir matomumą. Dažniausiai naujam vartotojui sunku atlikti SEO optimizaciją, todėl rekomenduojama naudotis SEO paslaugas . Jei reikia pagalbos galite kreiptis pas mane