SEO Paslaugos ( 2021 metams )

Kas yra SEO paslaugos?

Tai apima kelis procesus, susijusius su puslapio optimizavimu. Šias paslaugas teikia SEO kompanija savo klientams ir jų tikslas yra gauti aukštas vietas paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).

seo paslaugos

Jie apima pakeitimus kliento tinklalapyje, kad paieškos sistemos jį reitinguotų pagal tam tikrus raktinius žodžius.

Gauk SEO pasiūlymą

Užpildyk formą ir mes per 1-2 dienas atsiųsime SEO pasiulymą.

Koks yra SEO specialisto darbas?

Galų gale SEO specialisto darbas yra nustatyti svetainę pagal tikslinius raktinius žodžius. Tai pasiekiama naudojant skirtingas technikas, dažnai naudojama seo tekstai. Žemiau mes atsakysime į klausimą – kas yra SEO paslaugos? – paaiškindamas daugybę įvairių paslaugų, kurias SEO kompanija teikia įmonėms, panašioms į jūsų.

Verslo vertinimas ir svetainių analizė

Daugelis SEO bendrovių pradės vertindamos dabartinę jūsų svetainę ir jos SEO. Tai apima ir svetainės architektūros, ir jos turinio vertinimą, siekiant įvertinti tokius veiksnius kaip svetainės kodas ir raktinių žodžių tankis. Apie SEO audito kainas galite skaityti čia.

Kaip atliekamas SEO auditas yra čia.

SEO paslaugos yra geriausias būdas nustatyti dabartines stipriąsias ir silpnąsias puses prieš kuriant ir įgyvendinant naują SEO strategiją.

Be to, kad analizuos jūsų svetainę, SEO įmonė taip pat apžvelgs jūsų verslą ir pramonę. Prieš kurdami SEO planą, jie sužinos jūsų tikslinę auditoriją ir bendrus verslo tikslus.

Pažindama savo verslą ir auditoriją, SEO kompanija gali geriau nuspręsti, kurią taktiką naudoti jūsų svetainės SEO tobulinimui.

SEO strategijos ir tikslų kūrimas

SEO kompanija, atlikusi išsamią dabartinės jūsų svetainės analizę ir įvertinusi jūsų pramonę bei tikslinę rinką, gali padėti jums sudaryti ateities SEO planą.

SEO kampanijos strategijos ir tikslų kūrimas priklausys nuo to, kokio tipo verslą turite ir kokie yra jūsų bendri verslo tikslai.

Labiausiai patyrusi SEO kompanija imsis to, ko išmoko iš jūsų svetainės audito ir pramonės analizės, ir tada parengs pritaikytą jūsų svetainės planą.

Į šį planą taip pat bus įtraukta skirtinga strategija ir taktika, kuri gali padėti užimti aukštesnę vietą nei jūsų konkurencija paieškos sistemose.

Dar vienas svarbus dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad gera SEO įmonė turėtų sugebėti jums aiškiai paaiškinti SEO auditą. Atsižvelgiant į tai, kad ne visi verslo savininkai yra išmanantys skaitmeninės rinkodaros prasme, bus tikrai naudinga turėti SEO kompaniją, kuri jums galėtų padaryti aiškesnes įžvalgas.

SEO įrankiai

Yra daugybė įvairių įrankių ir sistemų, pritaikytų pritaikytą SEO strategiją. Prieš pradėdami vykdyti savo kampanijas, jūsų SEO įmonė nustatys, kurie įrankiai, informacijos suvestinės ir kitos sistemos, tokios kaip analizės programos, jums reikės sėkmingai įgyvendinti ir stebėti jūsų SEO kampanijas.

Šių įrankių įdiegimas prieš pradedant keisti savo svetainę padės užtikrinti, kad jūsų įmonė galėtų vizualizuoti kiekvieną jūsų kampanijos žingsnį.

Patyrusi SEO kompanija galės pasiūlyti tinkamas priemones jūsų SEO strategijai ir efektyviai jas naudoti, kad užtikrintumėte, jog jūs išnaudojate visas savo SEO kampanijas.

Optimizavimo vykdymas

Kai SEO įrankiai ir platformos bus įdiegtos, SEO kompanija gali pradėti vykdyti jūsų pasirinktinę optimizavimo strategiją. Ši SEO paslauga paprastai pradedama optimizuoti puslapyje. Tai gali apimti, bet neapsiribojant, kai kurių jūsų svetainės užpakalinėje dalyje esančių kodų išvalymą ir įsitikinimą, kad jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems ir ja lengva naršyti.

Tai taip pat apims tikslinių raktinių žodžių, kuriuos galėsite naudoti kurdami svetainės turinį, sąrašą.

Šis paieškos sistemų optimizavimo etapas taip pat apima ne puslapio SEO strategijas. Gali būti, kad jūs tiesiogiai negalite kontroliuoti ne puslapyje esančių veiksnių, tokių kaip valdžios padidinimas ar ryšių kūrimas.

Tačiau jūsų SEO įmonė pateiks keletą pasiūlymų, kaip pagerinti ne puslapio taktiką, ir netgi gali pateikti išsamų planą, kaip pradėti gerinti savo svetainės valdymą.

Nuolatinis paieškos sistemų optimizavimas

Paieškos sistemos optimizavimas yra nuolatinis procesas. „Google“ visada perkainoja jų algoritmą, kad paieškos variklis išliktų naudingas jo vartotojams. Kiekvieną kartą atnaujindami „Google“, įmonės turi iš naujo įvertinti savo SEO strategiją ir atlikti mažus ir didelius pakeitimus savo svetainėje, kad išlaikytų reikalavimus ir išlaikytų savo SEO reitingą.

SEO kompanija gali teikti nuolatines SEO paslaugas, kad jūsų svetainė išliktų matoma paieškos sistemose.

Nuolatinės paieškos sistemų optimizavimo paslaugos gali apimti tolesnius raktinių žodžių tyrimus, tinklaraščių kūrimo paslaugas, nuorodų kūrimo kampanijas ir kitas puslapio optimizavimo taktikas. Labiausiai patyrusios SEO kompanijos nuolat seka naujausius paieškos sistemų optimizavimo pokyčius, o tai leidžia atnaujinti jūsų strategiją, siekiant užtikrinti ilgalaikę sėkmę jūsų įmonės svetainėje.

Ko ieškoti SEO įmonėje

Ne visi SEO specialistai yra lygūs. Kai kurie vadovaujasi geriausia praktika ir sunkiai dirba, kad jūsų svetainė užimtų labai aukštą vietą paieškos sistemose, kiti gali rinktis patį lengviausią kelią, naudodamiesi taktika, kuri galiausiai pakenks jūsų svetainės reputacijai ir netgi gali sulaukti didelių baudų.

Jei galvojate samdyti SEO kompaniją, kuri teiktų paieškos sistemų optimizavimo paslaugas savo verslui, galite apsvarstyti keletą dalykų.

Dabar jums gali kilti klausimas: „Kokios yra geriausios SEO kompanijos?“, kurios SEO paslaugos bus geriausios?

Geriausios SEO kompanijos yra tos, kurios teikia realius rezultatus savo klientams. Tai yra tie, kurie sukuria nuoseklias savo klientų strategijas.

Štai ko turėtumėte ieškoti SEO įmonėje:

  • Praeities sėkmė – jei norite sužinoti, kokia sėkminga ir patyrusi SEO kompanija, galite pradėti nuo ankstesnės jų sėkmės. Pažvelkite į kompanijos atvejų tyrimus ir atsiliepimus, kad sužinotumėte, kaip jie anksčiau padėjo verslui. Ar jie padėjo įmonėms patekti į pirmąjį „Google“ puslapį
  • Individualios paslaugos – dar vienas svarbus dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį perkant SEO įmonėje, yra tai, ar jos siūlo strategijas, pritaikytas unikaliems jūsų verslo tikslams. Kalbant apie SEO strategiją, nėra dviejų vienodų įmonių. Turite įsitikinti, kad dirbate su įmone, kuri skyrė laiko savo pramonei ir tikslinei auditorijai pažinti bei suprato jūsų verslo tikslus ir biudžetą.
  • Darbas namuose – Kitas dalykas, kurio reikia ieškoti, yra įmonė, kuri visas savo SEO paslaugas teikia namuose. Kai kurios SEO agentūros, norėdamos sutaupyti pinigų, perduos savo darbą trečiųjų šalių SEO įmonėms. Tačiau jūs niekada nežinote, ką dirbate savo svetainėje ir koks yra jų patirties lygis, jei jie nedirba įmonėje, kurią samdėte. Kreipkitės į SEO agentūrą, kuri atlieka savo darbą namuose, kad žinotumėte, kas dirba jūsų svetainėje ir tvarko kasdienes užduotis.
  • SEO praktika – kokios yra šiuolaikinės SEO paslaugos? Šiuolaikinės SEO paslaugos apima svetainės vidinio kodavimo pakeitimus, kruopštų turinio planavimą, strateginius tyrimus ir raktinių žodžių naudojimą. Visais šiais veiksmais siekiama pagerinti svetainės reitingą SERP.

Tai tik keli veiksniai, į kuriuos turėsite atsižvelgti rinkdamiesi SEO įmonę, su kuria dirbsite. Kai kuriuos kitus dalykus, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti, yra tai, kiek laiko jie užsiima verslu ir kokias paslaugas siūlo.

Jei įmonė neteikia visapusiškų SEO paslaugų, galbūt norėsite ir toliau apsipirkti, kol rasite įmonę, kuri galėtų geriau patenkinti jūsų poreikius.

Ar SEO yra gera verslo investicija?

Taip, SEO yra gera investicija už jūsų pinigus. Jei elgsis teisingai, tai gali žymiai padidinti jūsų pajamas. Štai kodėl jums labai svarbu samdyti tinkamą SEO kompaniją, kuri optimizuotų jūsų svetainę.

Dažniausi klausimai apie SEO įmonę

Štai keli dažniausiai užduodami klausimai apie SEO įmones ir SEO paslaugas:

1. Kas yra SEO kompanija?

SEO kompanija teikia paieškos sistemų optimizavimą (SEO) įmonėms ir įmonėms.

2. Ar SEO įmonės tikrai veikia?

Taip, gauti SEO kompanijos paslaugas tikrai veikia, tačiau, kaip ir bet kokio kito tipo paslaugų teikėjo, rezultatai, kuriuos gausite, priklauso nuo to, ką samdote. Optimizavimas yra nuolat besikeičiantis procesas ir tik įmonės, kurios neatsilieka nuo tendencijų ir pokyčių.

3. Ar man reikia SEO agentūros?

Taip, kaip verslui jums bus geriau, kai jums padės SEO agentūra. Atminkite, kad įmonėms teks skirtingi SEO poreikiai. Jei esate vietinis verslas, jums reikia vietinio SEO. Norėdami patenkinti šiuos poreikius, jums geriau pasiseks profesionali SEO kompanija.

4. Kiek kainuoja SEO paslaugos?

SEO paslaugų kaina priklausys nuo to, kas įskaičiuota. Tai gali svyruoti nuo 300 eur iki 3 000 eur, tačiau tai priklausys nuo to, kokia bus paslaugų paketo dalis. Atminkite, kad norint, kad SEO būtų tikrai efektyvus, tai turėtų būti tęstinis projektas.

5. Ar Marketingo specialistai tas pats kas SEO specialistas?

Paprastai marketingo specialistas gali atlikti it SEO pareigas

Padidinkite matomumą internete naudodamiesi SEO bendrove

Dabar, kai atsakėme į klausimus – kas yra SEO kompanija? O kas yra SEO paslaugos? – turėtumėte geriau suprasti, kas yra SEO agentūra ir kaip ji gali padėti jūsų verslui pagerinti paieškos sistemų matomumą.

Pradėdami svarstyti, ar SEO įmonės samdymas yra tinkamas jūsų verslui, pagalvokite, ar turite išteklių savo viduje, kad galėtumėte efektyviai ir efektyviai spręsti SEO.

Ar reikia SEO paslaugų?

Taip, geriau gauti SEO kompanijos paslaugas, kad jūsų svetainė būtų aukštesnė už SERP. Nors galite pabandyti atlikti savo SEO, nepamirškite, kad tai yra labai techniškas procesas, kuris nuolat keičiasi. Jei norite pamatyti rezultatus, turėtumėte kreiptis pagalbos į specialistus.

Jei nuspręsite, kad jums reikia pagalbos dėl paieškos sistemos optimizavimo strategijos ir įgyvendinimo, patekote į reikiamą vietą!

SEO Paslaugos kainos

    SEO Paslaugos Kaune

    Dirbame visoje Lietuvoje, tačiau speciliazuojamės Kaune, jei reikia pagalbos galime susitikti ir aptarti visą planą.

    SEO rušys

    Kas yra vidinis SEO ?

    Puslapio SEO (taip pat žinomas kaip SEO vietoje) nurodo praktiką optimizuoti tinklalapius, siekiant pagerinti svetainės paieškos sistemų reitingą ir gauti natūralų srautą.

    Be aktualaus, aukštos kokybės turinio skelbimo, SEO apima ir antraščių, HTML žymų (pavadinimo, meta ir antraštės) bei vaizdų optimizavimą. Tai taip pat reiškia, kad įsitikinsite, jog jūsų svetainė turi aukšto lygio kompetenciją, autoritetą ir patikimumą.

    Jame atsižvelgiama į įvairius tinklalapio aspektus, kurie, sujungus, pagerins jūsų svetainės matomumą paieškos rezultatuose.

    Kodel tai svarbu?

    Puslapio SEO yra svarbus, nes jis padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainę ir jos turinį, taip pat nustatyti, ar ji susijusi su ieškovo užklausa.

    Paieškos varikliams tobulėjant, paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) daugiau dėmesio skiriama aktualumui ir semantikai.

    „Google“, turėdama daugybę sudėtingų algoritmų, dabar daug geriau:

    • Suprasti, ko vartotojai iš tikrųjų ieško, kai įves užklausą.
    • Pateikti paieškos rezultatus, atitinkančius vartotojo ketinimus (informaciniai, apsipirkimo, navigaciniai).

    Prisitaikyti prie šio vystymosi būtina, ir tai galite padaryti užtikrindami, kad jūsų svetainė ir jos turinys – tai, kas matoma vartotojams jūsų tinklalapiuose (ty tekstas, vaizdai, vaizdo įrašai ar garso įrašai), ir elementai, kurie matomi tik paieškoje varikliai (ty HTML žymos, struktūrizuoti duomenys) – yra gerai optimizuoti pagal naujausią geriausią praktiką.

    Be to, negalite tiesiog nepaisyti SEO, nes optimizuodami vietoje esančius elementus turite daugiau galimybių valdyti, o ne išorinis SEO, kurį sudaro išoriniai signalai (ty atgalinės nuorodos).

    Jei įdėsite pastangų dėl puslapio strategijų, pastebėsite padidėjusį srautą ir padidėjusį jūsų paieškos rodiklį.

    Šis vadovas padės jums apžvelgti svarbiausius SEO elementus.

    Didelis dėmesys šioms 10 sričių padės pagerinti jūsų turinį ir autoritetą bei padidinti reitingus, srautą ir konversijas.

    Kas yra išorinis SEO?

    Kalbant apie SEO paslaugas , galite padidinti savo svetainės paieškos reitingą dviem būdais: SEO ir ne puslapyje. Pirmojoje kalbama apie tai, ką galite padaryti savo svetainėje, kad padidintumėte savo reitingą, o antrasis – apie tai, ką galite padaryti už savo svetainės ribų ( kitose svetainėse, taigi ir ne puslapyje), kad padidintumėte savo reitingą.

    Abi yra vienodai svarbios užtikrinant, kad jūsų svetainė būtų rasta paieškoje, tačiau šiame vadove nagrinėsime tik ne puslapio taktiką.

    Optimizuodami savo svetainę SEO ne puslapiuose reiškia, kad turėsite pagerinti  naudotojų ir paieškos sistemų matomumą jūsų svetainėje patikimumo, autoriteto, populiarumo ir aktualumo požiūriu, kad tik išvardytumėte keletą veiksnių. Tai plačiai supaprastina tai, kad kitos žiniatinklio svetainės (idealiu atveju – gerbtinos) susies jūsų turinį, kad iš esmės jį reklamuotų ar garantuotų, o tai, grįžtant atgal, turi didelę naudą jūsų svetainės reputacijai.

    SEO paslaugos backlinkai?

    Prieš socialinę ir influencerių rinkodarą … buvo tinklaraščiai. Viena iš ankstyviausių rinkodaros strategijų internete, tinklaraščių kūrimas yra laiko išbandymas, vis dar teikiant rezultatus ir šiandien. Pagal duomenis:

    • Tinklaraščiai yra antras pagal svarbą rinkodaros turinio tipas
    • 60% rinkodaros specialistų naudoja tinklaraščius savo socialinės žiniasklaidos turinyje
    • Tinklalapiai, kuriuose yra tinklaraščių, indeksuojamų puslapių gauna 434% daugiau
    Įtaka SEO darbai

    Būtent dėl ​​šio populiarumo ir efektyvumo svečių įrašų paskelbimas tinklaraščiuose yra tokia tvirta „influencer“ rinkodaros strategija. Skelbdami svečio įrašą įtakingame (ir reitinguojamame) tinklaraštyje, jūs galite gauti atgalinę nuorodą į savo svetainę pačiame straipsnyje arba savo autoriaus biografijoje.

    SEO paslaugos strategija, kai verslas ir prekės ženklai bendradarbiauja su populiariais (skaitykite:įtakingais) tinklaraštininkais ir (arba) socialinės žiniasklaidos vartotojais, norėdami reklamuoti savo produktus ar paslaugas. Kadangi šie influenceriai mėgaujasi milžiniška auditorija ir yra su savimi, verslas nori pasinaudoti ta auditorija, kad šie influenceriai savo produktus ar paslaugas prijungtų ar bent jau paminėtų.

    Be abejo, „influencerių“ rinkodara apima ir mokamus, ir nemokamus susitarimus. Pirmasis atvejis, kai verslas moka įtaką darantiems asmenims arba bent jau duoda nemokamą produktą mainais už jų paaukštinimą. Pastarasis yra tada, kai santykiai yra organiški, kai tiek verslas, tiek influenceris užmezga abipusiai naudingus santykius.

     

    Kuo geriau pažįsti savo auditoriją, tuo lengviau gali bendrauti, dalytis ir mokytis iš jų.

    Ką tai daro su ne puslapio SEO? Viskas.

    Šalia niekas nepabunda ir nusprendžia bendrauti su jūsų prekės ženklu.

    Turėkite reaguojamą socialinės žiniasklaidos priemonę

    Tipiška paieška atsiranda dėl to, kad asmeniui kyla nepatenkintas poreikis (pvz., „Kur yra artimiausias picos patiekalas?“) Arba kyla klausimas, į kurį norėtųsi atsakyti (pvz., „Koks yra didžiausias pastatas Tokijuje?“).

    Pasinaudoję „Google Autosuggest“, norėdami rasti atsakymą, jie greičiausiai apsilankys socialiniuose tinkluose, kad sužinotų daugiau, užduotų klausimų ir bendrautų su savo draugais, šeimos nariais ir pažįstamais.

    Matai, kur mes einame, tiesa?

    Socialinė žiniasklaida turi būti neįkainojama jūsų ne SEO puslapio strategijos dalis.

    Tai daug lengviau, nei mano dauguma prekės ženklų:

    • Būkite šalia: jei turite socialinės žiniasklaidos paskyrą, įsitikinkite, kad kas nors ją stebi ir gali laiku atsakyti į klausimus bei atsakyti į komentarus.
    • Būkite žmonės: žmonės internete tikisi tikros sąveikos, o ne robotų atsakymų ar nuolatinio prekės ženklo reklamavimo.
    • Būkite iniciatyvūs: vienas geriausių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padėtumėte savo prekės ženklui, yra socialinės žiniasklaidos naudojimas, kad vertintumėte kaip internetinės bendruomenės šaltinį jūsų vertikale. Net jei kas nors užduoda klausimą apie produktą ar paslaugą, kurios jūs nesiūlote arba kurią siūlo konkurentas, nebijokite paskambinti ir pagirkite laiku.