SEO specialistas – Kaip Pasirinkti tinkamai?

Sprendimas renkantis SEO Specialistą turi didelę reikšmę jūsų verslui ir banko sąskaitai. Skirtumas tarp organinio srauto padidėjimo ir „Google“ pozicijų sumažėjimo priklauso nuo to, ar pasirinksite gerą, ar blogą specialistą. Tačiau tinkamai bendradarbiaudamos su SEO specialistais, bet kurio sektoriaus įmonės gali padidinti pardavimus ir sumažinti savo reklamos biudžetą  prieš sudarydami sutartį su nauja SEO įmone ar SEO ekspertu, pateikiame  patarimus, į kuriuos turėtų atsižvelgti kiekvienas verslininkas.

SEO specialistas pasirinkimas

SEO nėra magija, todėl venkite visų, kurie apie tai kalba abstrakčiai.
SEO – svetainės optimizavimo procesas, kurio tikslas – skatinti organinį srautą – yra sudėtingas, todėl dažnai nesuprantamas. Žmonės, kurie tvirtina, kad turi ypatingą supratimą apie „Google“ algoritmus, arba kurie vaizduoja su SEO susijusią mistiką, dažniausiai meluoja. Geras SEO reikalauja gilaus paieškos sistemų veikimo supratimo, dėmesio detalėms ir nuolatinių pakeitimų, nes „Google“ algoritmai keičiasi beveik kas savaitę.

SEO tikslai

Konkrečiai įvardykite savo tikslus ir raskite įmonę ar SEO specialistą, kurie padės tai įgyvendinti.
Kad ir ką darytumėte, nesamdykite SEO įmonės, kurios tikslas yra „padidinti organinį srautą“. Pirmiausia, yra daug skirtingų organinio srauto rūšių, o tai reiškia, kad padidėjęs srautas automatiškai nereiškia padidėjusių pajamų. Pavyzdžiui, pirmoji vieta „Google“ paieškoje pagal itališkus vyriškus batus jūsų Keramikos verslui nieko gero neduos.

SEO Rezultatai

Rinkitės SEO specialistą, kuris gali parodyti rezultatus, jei SEO specialistas neturi savo svetainės arba jo rezultatai apačioje žemai tada kelkite raudoną vėliavą. Tikras SEO ekspertas privalo parodyti, kad turi savo svetainę ir rezultatus, jei jis teigia, kad neturi tam laiko ir pasakoja tik gražias istorijas apie klientus ir t.t, bet neturi asmeninio puslapio rezultatų, rekomenduoju tokį specialistą apeiti… Jis žadės jum tik spėjimus ir viskas, galiausiai negausite norimų rezultatų ir tik išleisite pinigus.

 

Venkite SEO garantijų

Viena yra parodyti teigiamus rezultatus, tačiau visai kas kita – garantuoti konkrečius rezultatus. Būkite įtarūs, jei SEO įmonė juos garantuoja, nes nėra jokio būdo tiksliai nuspėti svetainės SERP rezultatų.Nors SEO agentūros puikiai žino, kaip pasiekti optimalių rezultatų, „Google“ algoritmai nuolat keičiasi. Todėl patirtis ir metų, kuriuos agentūra dirba šiame versle, skaičius yra lemiami veiksniai, lemiantys, kiek veiksmingos yra agentūros strategijos.Jei SEO specialistas žadu garantuotus rezultatus tai raudona vėliava.

 

Paklauskite kaip jie žino, kad tai veikia ?

Paklauskite SEO specialisto kaip jis žino, kad taip veikia SEO, kokie jo paaiškinimai kaip jis randa, kad vienas metodas veikia, o kitas ne, kokie jo šaltiniai, jei SEO specialistas negali konkrečiai atsakyti, kaip jis žino kas veikia venkite tokio „eksperto“. Tikras SEO ekspertas tyrimų dėka nustato, kaip veikia vienas ar kitas raktinis žodis Google paieškos sistemoje.

 

Paskutinė mintis

Atminkite, kad SEO yra sudėtingas procesas. Jis apima daugybę detalių ir niuansų. Tačiau visi jie turi tą patį tikslą: padaryti jūsų svetainę lengviau suprantamą paieškos sistemoms, padidinti matomumą internete ir padaryti ją draugiškesnę naudotojams.

Kai kurios SEO rūšys yra šios:

  1. Techninis SEO
  2. puslapio SEO
  3. Turinio SEO
  4. Ne puslapio SEO
  5. Vietos SEO
  6. Mobilusis SEO

Šie SEO poaibiai nėra skirtingi procesai.

Yra ir kitų SEO rūšių, priklausomai nuo jūsų verslo dydžio. Pavyzdžiui, B2B SEO agentūra gali padėti pritaikyti strategijas jūsų įmonei, kad galėtumėte pasinaudoti SEO teikiama nauda. Ji gali padėti jums pralenkti konkurentus, pritraukti daugiau potencialių klientų, padidinti pardavimus, užimti didesnę rinkos dalį savo pramonės šakoje ir pakelti investicijų grąžą į kitą lygį.

Taip pat įmonių SEO agentūra gali padėti pritraukti, konvertuoti ir puoselėti potencialius klientus, kad pagerėtų pardavimų srautai. Jų tikslas – didinti įmonės augimą, kad kitos įmonės jūsų neaplenktų.

O daugėjant internetinių įmonių, elektroninės prekybos SEO agentūra gali padėti optimizuoti įvairius elektroninės prekybos svetainės aspektus, pavyzdžiui, pagrindinį puslapį, produktų puslapius, vaizdinius elementus, tinklaraščio turinį, socialinės žiniasklaidos rinkodarą ir kt.

Apibendrinimas
SEO yra vertinga investicija, kurios nereikėtų laikyti dar vienu techniniu žargonu. Atvirkščiai, tai dalykas, kurį turėtumėte pradėti anksčiau nei vėliau. Tiesą sakant, laikykite tai idealia galimybe didinti savo prekės ženklo žinomumą ir nuosavybę. Pasirinkus tinkamą kampaniją, jūsų svetainė gali sulaukti kiekybinių ir kokybinių apsilankymų.

Jei leidžia jūsų rinkodaros biudžetas, SEO įmonės samdymas yra puikus būdas plėsti savo verslą. Tačiau surasti idealią įmonę tikriausiai yra sunkiausia. Norite dirbti kartu su specialistų komanda, kuri yra taip pat suinteresuota jūsų verslo klestėjimu, kaip ir jūs. Jiems patikite sukurti tinkamą savo prekės ženklo įvaizdį.

Parašykite komentarą