Seo patarimai 2022
Paieškos variklių optimizavimo pasaulyje daug kas pasikeitė – SEO patarimų yra daug.
Tačiau tam tikri pagrindiniai principai išlieka nepakitę.
Pavyzdžiui, paieškos sistemose nebeveikia raktinių žodžių parinkimas vien tik siekiant pagerinti organines pozicijas, tačiau tinkamų raktinių žodžių pasirinkimas vis dar yra svarbi dėlionės dalis.
Be SEO sulčių gavimo, raktažodžiai daug daugiau atskleidžia apie naudotojus ir tai, su kuo jie kovoja.
Esant tiek daug SEO optimizavimo metodų, tapo beveik neįmanoma nustatyti, kurių reikia laikytis, o kuriuos galima drąsiai ignoruoti.
Ar nuorodų kūrimas yra praeities dalykas? Ar turėtumėte savo laiką ir energiją skirti puslapio SEO? Kaip parašyti antraštinę žymą, kad paieškos sistemose padidintumėte savo pozicijas? Kur susikerta SEO ir socialinė žiniasklaida?
Ir, jei rimtai, kokie yra tikrai geriausi SEO patarimai, kurie lems rezultatus?
Tiek B2B, tiek B2C rinkodaros specialistai nori daugiau paieškos rezultatų, nes dėl jų gaunama 8,5 karto daugiau paspaudimų nei dėl mokamų paieškos rezultatų.
Galingas būdas pagerinti paieškos rezultatus, kurio dauguma įmonių netaiko
Mes žinome, kad čia atėjote norėdami sužinoti daugiau apie interneto srauto į jūsų svetainę didinimą gerinant organinės paieškos rezultatus, ir dauguma SEO išteklių pasiūlys geriausią SEO praktiką, kurią pateikiame kitame skyriuje.
Svarbu žinoti šią pagrindinę geriausią praktiką, nes ji padės jums užimti geresnes pozicijas ir turėtų būti įtraukta į paieškos rezultatų gerinimo strategiją, tačiau yra vienas dalykas, kurio dauguma SEO mokytojų nesupranta ir kurio nemoko.
Tai viena iš SEO paslaugų dėlionės dalių, dėl kurios viskas susijungia ir iš tikrųjų veikia.
Nenorite, kad į jūsų svetainę ateitų bet koks interneto srautas; norite, kad į ją ateitų tinkamas srautas, t. y. pardavimams tinkami potencialūs klientai, kurie yra pasirengę pirkti ir ieško jūsų teikiamų produktų ir paslaugų. Svarbiausia SEO strategijos dalis turėtų būti jų poreikius atitinkančio turinio kūrimas.
Tie, kurie susipažinę su IMPACT, greičiausiai žino neįtikėtiną Marcuso Sheridano istoriją. Prieš tapdamas vienu iš IMPACT direktorių, jis buvo baseinų įmonės „River Pools and Spas” savininkas, kuris dėl 2008 m. nuosmukio beveik viską prarado.
Norėdamas išgelbėti savo verslą nuo žlugimo, jis savo interneto svetainėje paskelbė turinį, kuriame atsakė į klientų užduodamus klausimus. Tačiau ne bet kaip – sąžiningai ir visiškai skaidriai.
Dėl to jo svetainės lankomumas ir pardavimai išaugo, o tai išgelbėjo įmonę (kuri klesti iki šiol).
Tai reiškia, kad nors yra techninių būdų, kaip pagerinti svetainės SEO, jei norite pritraukti reikiamą srautą, turite sąžiningai papasakoti apie savo produktus ir paslaugas bei tai, ką darote. Pasitikėjimas šiandien yra vienas svarbiausių būdų kurti verslą, o norėdami įgyti pasitikėjimą savo potencialiais klientais, turite skaidriai atsakyti į jų klausimus.
Ką tiksliai tai reiškia SEO?
Jie veiksmingi bet kurioje pramonės šakoje, nepriklausomai nuo to, ar jūsų verslas yra B2B, ar B2C.
Mes juos vadiname „Didžiuoju penketu” ir juos sudaro:
Kainodara ir išlaidos: Kiek kainuoja jūsų sprendimas (veiksniai, aplinkybės, kas apibrėžia vertę ir t. t.).
Problemos: Problemos: neigiamos jūsų sprendimo savybės arba problemos, apie kurias klausia pirkėjai.
Versus ir palyginimai: Kaip jūsų produktas ar sprendimas lyginamas su panašiais produktais ar sprendimais.
Atsiliepimai: Sąžiningos ir nešališkos nuomonės ir pastebėjimai apie jūsų gaminį, sprendimą ir pan.
Geriausias savo klasėje: Kokie yra geriausi galimi sprendimai.
Tai matėme ne kartą: Kai įmonės skiria laiko sąžiningai ir išsamiai atsakyti į šiuos klausimus, jų pozicijos paieškos sistemose pagerėja, o organinis srautas kas mėnesį nuolat didėja.
Naudotojų paieškos ketinimų supratimas ir jų taikymas kuriant svetainės turinį yra geriausias būdas tapti Nr. 1 mokytoju savo pramonėje ir įtvirtinti patikimumo ir pasitikėjimo pirmenybę tiek tarp potencialių naudotojų, tiek tarp paieškos sistemų.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip efektyviausiai rašyti šiomis temomis, turime nemokamą išsamų kursą, kurį veda mūsų turinio treneris Kevinas Phillipsas, pavadintą „Kaip rašyti „Didįjį penketuką”, kuris jums bus naudingas.
Taip pat galite pasikalbėti su vienu iš mūsų konsultantų, kuris gali suteikti daugiau nurodymų, kaip rašyti šiomis temomis. Jie visuomet padės jums paaiškinti, kaip elgtis su „Didžiuoju penketu”, ir atsakys į visus jums rūpimus klausimus.
Tuo tarpu pateikiame keletą įprastesnių SEO metodų, kuriuos galite naudoti kartu su „Jie klausia, jūs atsakote”, kad pasiektumėte dar geresnių rezultatų.