Nesvarbu, ar bandote rasti naują restoraną, ar pirkti bėgimo batelius, ar ieškoti filmo rodomo laiko,vistiek tikriausiai pradėsite paiešką „Google“.

Kai žmonės ieško raktinių žodžių ir frazių, susijusių su jūsų verslu, norite būti rodomi paieškos variklio rezultatų puslapių (SERP) viršuje.+

Norėdami patekti į viršų, jums reikia kokybiško, SEO optimizuoto teksto . Bet kaip rašyti tai, kad tiktų pagal SEO taisykles ir čia į pagalbą ateina seo tekstai. 

Šiame įraše mes apibūdinsime aštuonis teksto rašymo patarimus, kurie padės jums patekti į SERP viršų ir konvertuoti daugiau potencialių klientų.

turinys

Pradėkime!

Kas yra SEO tekstai?

Kuo tai – skiriasi nuo tradicinio teksto rašymo?

SEO tekstai sujungia turinio kūrimą ir SEO strategijas, kad būtų sukurtas turinys, užimantis SERP viršų ir suteikiantis pridėtinės vertės skaitytojams.

SEO arba paieškos sistemų optimizavimas turi daugybę strategijų, skirtų pagerinti jūsų svetainės reitingą paieškos rezultatuose. Šios strategijos apima tokius dalykus:

  • Taikymas pagal raktinius žodžius
  • Puslapio greičio optimizavimas
  • Kodo optimizavimas
  • Atgalinės nuorodas
  • Ir … jūs atspėjote – turinio kūrimas ( SEO tekstai )!

Be šviežio, kokybiško turinio paieškos sistemos neturi ko reitinguoti paieškos rezultatuose. SEO rašymas yra labai svarbus, jei norite pelnyti aukščiausią reitingą paieškos rezultatuose, susijusiuose su jūsų verslu.

Galų gale aukštesni reitingai leidžia uždirbti daugiau srauto, potencialių klientų ir pajamų – o aukščiausių reitingų gavimas yra didžiulis jūsų verslo laimėjimas.

Įdomu, kaip parašyti SEO tekstą savo svetainei? Pažvelkite į šiuos devynis patarimus.

kuriamas SEO tekstas

Geri patarimai, kaip rašyti seo tekstus, kuris skatina rezultatus

SEO rašymui reikia laiko ir praktikos, kad jį išmoktumėte, tačiau mes sudėjome SEO turinio rašymo patarimų sąrašą, kuris padės jums pradėti.

Štai kaip parašyti SEO, atliekant devynis paprastus veiksmus.

1. Sukurkite turinį, kad taikytumėte pagal vertingiausius raktinius žodžius

Sėkmingas SEO rašymas prasideda nuo raktinių žodžių tyrimų. Norėdami nustatyti labiausiai susijusias jūsų verslo temas, turite atlikti raktinių žodžių tyrimus naudodami tokius įrankius google adwords arba ahrefs, aš naudoju ahref com

analizės duomenys

Pirmiausia galite įvesti raktinį žodį, susijusį su jūsų verslu. Pvz., kompiutrių remontas gali įvesti frazę „kompiuterių remontas kaune“.

Įvedus šią frazę paaiškėja daugybė su kompiuterių remontu susijusių temų, kurios galėtų įkvėpti svetainės turinį ir tinklaraščio įrašus.

Raktinių žodžių tyrimas atskleidžia vertingas SEO rašymo temas. Kuriant SEO turinį svarbu įtraukti tikslinius raktinius žodžius į tokias pagrindines vietas kaip jūsų puslapių pavadinimai, meta aprašymai, antraštės ir svetainės turinys.

Tik nepamirškite – nenorite savo turinio prikimšti raktiniais žodžiais.

Raktinių žodžių prikišimas buvo populiari SEO technika, padedanti pagerinti reitingus praeityje. Tačiau pagal raktinius žodžius įdėtas turinys nesuteikia autentiškos patirties svetainės lankytojams, o paieškos sistemos neberegistruoja turinio vien pagal tai, kiek kartų frazė rodoma kopijoje.

Užuot prikimšę kūrinį raktiniais žodžiais, apsvarstykite galimybę pridėti raktinių žodžių variantų ir susijusių raktinių žodžių. Susiję raktiniai žodžiai padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų turinio prasmę, o tokie įrankiai kaip „ LSIGraph“ – generuoti susijusius raktinius žodžius.Tai įrankis labiau skirtas anglų kalba kalbančiom rinkom, jei norite lietuviškai užteks google adwords keyword įrankio.

2.  Seo tekstai kuriami atitinkantį paieškos tikslą

Tada norėsite parašyti SEO tekstą, atitinkantį paieškos tikslą . Ši sąvoka dažnai klaidina tekstų autorius, todėl pakalbėkime apie tai išsamiau.

Kai žmonės ieško raktinių žodžių ar frazių sistemoje „Google“, paieškos tikslas ne visada aiškus.

Pvz., Jei kas nors ieško „bėgimo bateliai“, jis gali norėti pirkti naujus bėgimo batelius – tai ketinimas pirkti. Tačiau jie taip pat galėtų tirti įvairių markių bėgimo batelius.

analizė

Paprastai paieškos tikslus galime suskirstyti į keturias kategorijas:

  • Informacinis: ieškoma norint sužinoti apie dalyką ar temą.
  • Navigacinė: ieškoma konkretaus prekės ženklo ar svetainės.
  • Sandoris: ieškoma ketinant pirkti.
  • Komercinė: informacijos ieškojimas norint pasirinkti ir įsigyti tinkamą produktą.

Naudojant bendruosius raktinius žodžius, pvz., „Bėgimo bateliai“, sunku atskirti paieškos tikslą. Kita vertus, jei kas nors ieško tokio ilgio raktinio žodžio kaip „pirkti moteriškus nike bėgimo batelius“, lengviau nustatyti, ką jie nori rasti.

Nors konkretesniems raktiniams žodžiams dažnai tenka mažesnė paieškos apimtis, jie mažiau konkuruoja. Tai reiškia, kad paprastai lengviau klasifikuoti pagal ilgų uodegų raktinius žodžius, ir jūs galite lengviau parašyti SEO tekstus, atitinkantį paieškos tikslą.

Kodėl paieškos ketinimų atitikimas yra toks svarbus? Paieškos sistemos nori rodyti rezultatus, atitinkančius ieškančiųjų užklausas. Taigi, jei ketinate užimti SERP viršų, turite atsižvelgti į raktinių žodžių, susijusių su jūsų verslu, paieškos tikslą.

Jei bandote iššifruoti paieškos tikslą, pirmiausia žiūrėkite į turinį, kuris jau yra paieškos rezultatuose. Grįžkime prie kompiuterių remontas pvz.

Greita „Google“ paieška pagal „kompiuterių remontas“ atskleidžia šiuos tris svarbiausius natūralius rezultatus.

google pvz

Pagal foto matome, ko žmonės ieško ir kas galėtų būti naudinga jums renkantis raktažodį.

3. Parašykite SEO  tekstą skaitytojams ir paieškos sistemoms

Nors SEO tekstai daugiausia dėmesio skiria aukščiausių reitingų paieškai paieškos rezultatuose, taip pat norėsite parašyti tekstą, kuris būtų patrauklus ir lengvai įsisavinamas skaitytojams.

Įsitikinkite, kad jūsų seo tekstai skaitosi natūraliai… Tai, kad rašote SEO stiliumi, dar nereiškia, kad jūsų turinys turi skambėti robotizuotai. Atminkite, kad rašote žmonėms, skaitytojams – žmonėms, kurie norite tapti klientais.

Naudinga pagalvoti: „Kaip skaitytojams suteikti pridėtinės vertės taip, kad esamas seo tekstas to nedaro?“

seo tekstai

Kuriami SEO tekstai

Užuot bombardavę skaitytojus pardavimo aikštele, sutelkite dėmesį į naudingo turinio, kuris pašalintų jų skausmo problemas ir padėtų išspręsti problemas, kūrimą.

Taip pat malonu suskaidyti SEO tekstą į dalis, kad būtų lengviau naršyti internete. Laikydamiesi trumpų, dviejų ar trijų sakinių pastraipų, skaitytojai gali peržvelgti jūsų turinį ir sužinoti svarbiausius dalykus. Norėdami suskaidyti turinį, taip pat galite naudoti antraštes (įskaitant tikslinius raktinius žodžius).

Bonus: vaizdo įrašų , vaizdų ir grafikos pridėjimas prie SEO teksto gali pagerinti jūsų reitingą ir įtraukti svetainės lankytojus.

4. Sutelkite dėmesį į turinio kokybę, o ne į ilgį

Kalbant apie teksto ilgį, nėra stebuklingos formulės.

Kai kurie SEO ieškovai teigia, kad ilgesnis tekstas užima aukštesnę vietą paieškos rezultatuose, tačiau taip nėra visada. Jei norite uždirbti geriausius reitingus rašydami SEO, susitelkite į kokybę, palyginti su kiekiu.

Paieškos sistemos reitinguoja, išsamų seo tekstą, kuris teikia vertę skaitytojams. Nuodugniai nušvietus temą natūraliai gaunamas ilgesnis turinys, todėl prasminga, kad ilgesni įrašai susiejami su aukštesniais reitingais. Žemiau pvz.

žodžiai analizė

Tuo pačiu metu galima patekti į labai mažai turinio turinčių SERP viršų – jei tas turinys atitinka paieškos tikslą ir teikia kokybišką informaciją. Kai reikia rašyti SEO, mes norėtume siekti 1000 – 2000 žodžių, priklausomai nuo temos.

Nepamirškite, kad šis diapazonas yra vadovas, o ne garantuotas SEO kopijos sėkmės receptas. Kai kurios temos geriau veikia kaip 1000 žodžių tinklaraščio įrašai, o kitoms reikalinga daugiau nei 2000 žodžių, kad tema būtų visiškai aprėpta.

5. Skatinkite dalytis turiniu

Reitinguodama seo tekstus „ Google“ atsižvelgia į jūsų svetainės atgalinių nuorodų skaičių ir kokybę .

Kai patikimose svetainėse pateikiama nuoroda į jūsų svetainės tekstą, jūsų svetainė tampa labiau autoritetinga – ir paieškos sistemos jūsų turinį reitinguos aukščiau SERP.

Nors socialinė žiniasklaida nėra tiesioginis SEO reitingavimo veiksnys , facebook tikrai gali padidinti skambesį (ir nuorodas!). Be to, socialiniai įrašai nukreipia vertingą srautą į jūsų svetainę.

facebook

Be to, svarbu parašyti SEO tekstą, kuriuo lengva dalytis internete. Tai galite padaryti įtraukdami socialinių tinklų bendrinimo mygtukus ir raginimus veikti, kurie skatina žmones pamėgti jūsų turinį ir juo dalytis.

Jei žmonėms patinka tai, ką jie mato, jie taip pat gali susieti su jūsų svetaine, padidindami jūsų SEO rezultatus. Galite dalintis pvz facebook platformoje ar twitter.

6. Pridėkite vidinių nuorodų į kitą vertingą turinį

seo rasymas

Kalbėdami apie nuorodas, rašydami SEO tekstus taip pat turėtumėte atsižvelgti į vidines nuorodas.

Pridėjus nuorodų į atitinkamą jūsų svetainės tekstus, lankytojai gali rasti jūsų svetainėje turinį, atitinkantį jų paieškos tikslą, atsakyti į klausimus ir padėti jiems sužinoti daugiau apie jūsų verslą. Vidinis susiejimas yra labai svarbus jūsų svetainės struktūros ir naršymo komponentas, tačiau jis taip pat būtinas SEO.

6.1 Kam reikalingi Seo tekstai ?

Susieję naują svetainės seo tekstai iš esamų įrašų, paieškos robotai galės lengviau tikrinti ir atrasti jūsų naują turinį. Paieškos varikliams palengvinant jūsų turinio indeksavimą, padidėja tikimybė patekti į viršutinę paieškos rezultatų vietą.

Taigi, kitą kartą sėsdami rašyti SEO, pagalvokite, kaip vidinės nuorodos padeda skaitytojams ir paieškos robotams naršyti ir atrasti jūsų svetainės SEO tekstus.

wikipedia baras

Wikipedijos pvz pagal žodį baras.

7. Įtraukite raginimus paskatinti pirkimus

Norite parašyti tekstą, kuris gerai veikia paieškos rezultatus ir prideda vertės skaitytojams. Bet jei lankytojai patenka į puslapio ar tinklaraščio įrašo pabaigą ir nežino, ką daryti toliau, jūs neatlikote savo misijos.

Rašydami SEO turinį įtraukite aiškius, kūrybiškus raginimus veikti, kurie skaitytojams nurodo, ką daryti toliau.

Norite, kad jie Užsiprenumeruoti savo el. Paštą

Reikia jiems pasakyti!

Galite rašyti vertingą turinį, kuris užima paieškos rezultatų viršuje, tačiau jei žmonės nevers tai į pirkimus, tai jūsų verslui nebus labai naudinga. 

test.com

8. Stebėkite analizę ir reguliariai optimizuokite SEO tekstus

Galiausiai nepamirškite stebėti savo svetainės analizės ir turinio našumo.

Tokie įrankiai kaip „ Google Analytics“ leidžia lengvai stebėti pagrindinius našumo rodiklius pvz., Dažniausiai lankomą ir daugiausia konvertuojantį turinį.

Jei pastebite, kad tam tikras striapsnis ar tema jūsų verslui veikia nepaprastai gerai, galite patobulinti savo strategiją ir parašyti panašų SEO tekstą.

Taip pat svarbu reguliariai atnaujinti savo straipsnius .

Paieškos sistemos ir skaitytojai mėgsta šviežią turinį, o optimizavę svetainę naudodamiesi įžvalgomis iš savo analizės, galėsite rašyti, kuris ne tik užima paieškos rezultatų viršūnę, bet ir paverčia didelės vertės potencialius klientus lojaliais klientais.

Svarbu pasirinkti tinkamą strategiją

Visada galvodami kaip paruošti gerą turinį turite taip pat galvoti, kad seo tekstai yra tas dalykas ko jums reikės google sistemos paieškos rezultatuose.

 

Ką reiškia SEO straipsnis?

SEO straipsnis – tai kokybiškas, paieškos sistemoms optimizuotas straipsnis, parašytas ir skaitytojams, ir paieškos sistemoms. Tokie straipsniai turi daugiau galimybių patekti į pirmąjį paieškos rezultatų puslapį.

Kaip parašyti straipsnį SEO optimizavimui?

Sukurkite paieškos sistemoms tinkamą pavadinimą. Įtraukite 1-2 raktinius žodžius, susijusius su jūsų tema.
Optimizuokite santrauką. Svarbiausias išvadas ir raktinius žodžius pateikite pirmuose dviejuose santraukos sakiniuose.
Visame straipsnyje naudokite raktažodžius.

Kas yra SEO srauto vertė?

SEO srauto KPI matuoja apsilankymų jūsų svetainėje, kurie yra organinės arba mokamos paieškos srauto rezultatas, skaičių. Naudokite šį KPI, kad paieškos rinkodaros komandai suteiktumėte perspektyvą „Google Analytics“ prietaisų skydelyje.