Trumpai apie rinkodaros / marketingo specialistą?

Marketingo specialistas yra verslo specialistas, turintis reikiamą išsilavinimą ir akreditaciją.

marketingo specialistas

Jie paprastai turi akademinį išsilavinimą pardavimų, rinkodaros, reklamos ar bendro verslo srityse.

Marketingo specialistai kuria rinkodaros programas ir pristato medžiagą, kad pasiektų klientus įvairiais komunikacijos metodais. Tai apima el. Paštą, svetainę,  skaitmeninius skelbimus, socialinę žiniasklaidą.

( Serp rezultatai po pakeitimų sekančią dieną)

Pagrindinės pareigos

Marketingo specialistas  kūrybiškai prisideda prie rinkodaros projektų ir reklamos kampanijų.

Jie dirba su išorinėmis rinkodaros komandomis, agentūromis ir specialistais kurdami  pranešimus ir dokumentus, kurie yra būdingi auditorijai. Jie gali naudoti įvairius rinkodaros išteklius ir tyrimus, susijusius su atsiliepimais,  pranešimais spaudai, vaizdo įrašais apie gaminius.

Jie kartais bendradarbiauja su produktų ar paslaugų valdymo ir verslo plėtros specialistais, kad apibrėžtų ir peržiūrėtų vertės pranašumus, pasiūlymus ir funkcionalumą. Jie gali bendradarbiauti su pardavimo, rinkodaros, vadybos, plėtros ir produktų tyrimų grupėmis, norėdami pristatyti naujus produktus, ar panaikinti  prastos kokybės produktus.

Darbo kvalifikacija

marketingo specialistas

Marketingo specialistas paprastai turi mažiausiai penkerių metų rinkodaros patirtį projektuose, įmonių, reklamos ar rinkodaros aplinkose. Jiems reikia giliai suprasti nišines klientų rinkas arba jiems reikia brandaus supratimo apie B2B aplinką ir verslo santykius. Jie turi gerus projektų valdymo įgūdžius. Tai reiškia, kad jiems reikės puikių žodinio ir rašytinio bendravimo įgūdžių.

Daugelis įmonių nori rinkodaros specialistų, turinčių  pelningumo ataskaitų, socialinės žiniasklaidos, tiesioginės rinkodaros, finansinės analizės, kūrybinės plėtros ir verslo pagrindimo patirties.

Jie turi suprasti verslo poreikius, strateginę rinkodarą, konkurencinę aplinką, strategijos kūrimą, pardavėjų valdymą, santykių su klientais kūrimą ir spaudinių gamybos procesus.

Marketingo specialistas jo įgūdžiai ir gebėjimai

 

Marketingo specialistas naudojasi tvirtomis rinkodaros principų ir geriausios praktikos žiniomis valdydami įmonės produktus, pramonę, klientą ir konkurenciją. Jie kuria rinkodaros medžiagą ir programas naudodamiesi įvairiais rinkodaros sprendimais, tokiais kaip „Microsoft Office“, „Adobe Creative Suite“, rinkodaros automatizavimo sistemomis ir kontaktų valdymo platformomis.

Rinkodaros specialistas naudojasi nepriekaištingu dėmesiu detalėms ir įrodytais puikiais bendravimo įgūdžiais kurdami skaudžius rinkodaros pranešimus, kurie tenkina klientų poreikius. Jie sutraukia galimą produkto naudą ir faktines galimybes į trumpus pranešimus.

Marketingo specialistas naudoja savo strateginio planavimo, komunikacijos ir pristatymo įgūdžius, kad būtų naudingi tiek vidaus auditorijai, tiek išorės klientams. Jų gebėjimas klestėti ir dirbti greitai besikeičiančioje komandos aplinkoje yra įmanomas dėl aukšto savarankiško mąstymo ir atsakomybės už save laipsnio. Jų išskirtiniai organizaciniai gebėjimai leidžia efektyviai ir efektyviai valdyti kelis projektus ir keisti prioritetus.

Kiekvienam, norinčiam tapti rinkodaros specialistu, reikės kvalifikacijos su tinkama akreditacija ir specializacija.

Pavyzdžiui, seo tekstai moko mokinius kurti nformaciją, kuri būtų naudojama ne tik produkto reklamai. Paieškos sistemų rinkodaros (SEM) ir paieškos sistemų optimizavimo (SEO) laipsniai moko studentus apie skelbimų teikimą vartotojams per populiarias paieškos sistemas.

Svarbiausi Skaitmeninės Rinkodaros Įgūdžiai

marketingo specialistas

Galbūt svarbiausias įgūdis yra padėti klientui suprasti, kaip šios procedūros veikia jų verslą ir kokią naudą jie teikia savo verslui. Labai svarbu, kad marketingo planas būtų aiškus ir glaustas lietuvių kalba. Daugeliui verslo savininkų nerūpi, kaip įgyvendinamas jų planas, jie tiesiog nori rezultatų, tačiau manau, kad svarbu parodyti, kaip padaryta pažanga ir kaip pokyčiai veikia rezultatus.

Geras marketingo specialistas turi suprasti HTML ar CSS ir kurti svetainę nuo nulio jei to reikia . Jie turėtų būti susipažinę su PHP, jei dirba su „ WordPress“ , ir turėtų suprasti bet kurios svetainės, pradedant nuo serverio ir baigiant DNS, vidinį planą.
pvz SEO konsultantai neturėtų garantuoti pozicijų reitingavimo, nes to jie negali kontroliuoti. Reikėtų duoti optimistišką požiūrį į galimus rezultatus ir realių tikslų nustatymą, tačiau reikėtų vengti marketingo specialisto, kuris garantuoja pirmąją vietą reitingą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose.

Daug darbo tenka tobulinti svetainę ir tai turėtų prasidėti nuo 0 tinkančios svetainės, temos ar technologijos.

Interneto rinkodaros komandos gali tik tiek patobulėti svetainėje, kurioje yra drebantys pamatai, prieš atsitrenkdami į sieną. Būtina kurti funkcionalias ir nematomas svetaines. Atminkite, kad funkcionalus NE prašmatnus . Malonu, jei galite gauti abu, bet tai gali būti brangus pasirinkimas.

Tapti ekspertu nėra lengva

Iš šimtų mano pažįstamų  specialistų aš viena ranka galiu suskaičiuoti ekspertus.

Iš visų sutiktų rinkodaros specialistų sąžiningai galiu suskaičiuoti ekspertus ant vieno piršto. Tokia ta  realybė.