SEO auditas yra standartinė procedūra tikrinant svetainės būklę. 

Skirtingai nuo tradicinio audito, šis atliekamas tik rinkodaros tikslais.

Tinkamai atliktas SEO auditas turėtų geriau aprašyti jūsų svetainę paieškos sistemoms: atskirus puslapius ir bendrą srautą. Tai puikus būdas pagerinti našumą, leidžiantis geriau užimti SERP vietas.

Rekomenduojamas auditas turėtų būti atliekamas auditas:

  1. Naujo projekto pradžioje
  2. Naujo ketvirčio pradžioje

google webmaster seo audite

Taip, SEO auditas padeda mums nustatyti, kaip veikia mūsų svetainė. Bet jei esate maža svetainė, jums nereikia persistengti.

Koncentravimasis į statistiką gali būti laiko švaistymas, ypač jei turite kitų dalykų, kuriais turite pasirūpinti.

Bet jei esate vidutinio dydžio svetainė ir pastebėjote srauto sumažėjimą, galbūt geriau laiku atlikti auditą ir atrasti problemos esmę.

Jei domina SEO audito kainos galite jas rasti čia paprastai kainos prasideda nuo 300 eur.

ataskaita

SEO auditas ir strategija

Prieš ką nors kita, jūs turite sukurti  strategiją, kuri padėtų nustatyti jūsų verslo tikslus.

Yra daugybė dalykų, kuriuos galima patobulinti atlikus auditą. Galite sužinoti apie savo konkurentus, analizuoti raktinius žodžius, patobulinti techninius svetainės aspektus ir pan. Nepaisant to, kai žmonės kreipiasi į SEO ekspertą, jie nori žinoti tik vieną dalyką …

Kaip pagerinti reitingą?

Atsižvelgiant į tai, kad SEO auditas yra sudėtinga procedūra. Jis skirtas išanalizuoti kelis jūsų verslo aspektus ir, remiantis jais, padėti suprasti, kas yra gerai ir kur galite tobulėti.

Tai sakant, SEO audito žinovas turi atlikti:

  1. Techninę analizę
  2. Puslapio analizę
  3. Išorinę analizę
  4. Konkurencinę analizę ir raktinių žodžių tyrimas

1) Techninė analizė

Pirmas dalykas, kurį turite nustatyti, yra tai, ar jūsų svetainė veikia tinkamai. Tai galima padaryti atlikus techninę analizę.

Labai rekomenduojama visada pradėti nuo šio žingsnio. Jei turite blogą pagrindą, negalėsite sukurti savo svetainės iš pagrindų, bet SEO auditas tai parodys. Juk nepastatytumėte namų blogoje vietovėje?

Techninė analizė padeda mums atlikti įvairius dalykus, kuriuos galime sugrupuoti:

  • Prieinamumas
  • Indeksavimas

Prieinamumas

Kaip sako pavadinimas, prieinamumas yra susijęs su „Google“ ir vartotojo galimybėmis pasiekti svetainę. Jei jūsų potencialūs lankytojai nemato jūsų puslapių, nėra prasmės kurti naujo turinio.

Pirmas dalykas, kurį turite patikrinti, yra jūsų robots.txt failas ir robotų metažymės. Šie du punktai yra svarbūs, nes jie riboja prieigą prie tam tikrų jūsų svetainės sričių. Kartais žiniatinklio valdytojas gali netyčia užblokuoti tam tikrus puslapius, neleisdamas „Google“ prie jų prieiti visa tai ir daugiau parodys seo auditas atliekamas profesionalo.

Tiek metažymas, tiek robots.txt failus reikia patikrinti rankiniu būdu, kad įsitikintumėte, jog viskas gerai.

XML svetainės schemos yra dar vienas svarbus jūsų svetainės aspektas žinomas SEO auditas parodys ar čia bėda. Jie sukuria žemėlapį „Google“ tikrintuvams. Atminkite, kad XML svetainės schema turi būti tinkamai suformatuota ir pateikta žiniatinklio valdytojo įrankių paskyroje, kad ją būtų galima pasiekti.

Kitas svarbus jūsų prieinamumo dalykas yra bendra svetainės architektūra.

Auditą atliekantis asmuo turi įsitikinti, kad jums reikia tik kelių paspaudimų iš pagrindinio puslapio iki paskirties puslapio. Kuo mažesnis skaičius, tuo tikrinimo robotams lengviau pasiekti tą puslapį.

Peradresavimai taip pat gali sukelti problemų. Kartais galite ištrinti arba perkelti savo turinį. Tačiau tai reiškia, kad tikrinimo programos dabar negali pasiekti to puslapio. Norėdami leisti pasiekti, turite sukurti peradresavimą, nukreipiantį juos į perkeltą puslapį.

Taigi, visas šias procedūras turite atlikti norėdami nuraminti „Google“. Bet ką mes darome su nepatenkintais vartotojais ?

Yra keletas dalykų, kuriuos turite atsiminti, kai kalbate apie lankytojus.

Visų pirma, jei žmogus negali laisvai naršyti, jis greitai atšoks iš jūsų svetainės. Šiuo atžvilgiu svarbu pagerinti jūsų svetainės greitį .

Net jei norite turėti gražią ir interaktyvią sąsają, turėsite apsvarstyti, kokį įspūdį ji palieka žmonėms, matantiems tą puslapį. Daugelis iš mūsų naršo internete norėdami gauti greitą ir patikimą informaciją. Jei to negalime padaryti vienoje svetainėje, rasime alternatyvą.

Tas pats pasakytina ir apie mobiliuosius įrenginius. Šiais laikais dauguma žmonių naudojasi mobiliaisiais įrenginiais norėdami prisijungti prie interneto. Turint tai omenyje, jūsų svetainė turi būti patogi mobiliesiems , kad lankytojas turėtų visas galimybes, kurias kitu atveju turėtų staliniame kompiuteryje. SEO auditas greit parodo ar web puslapis pritaikytas vartotojams, dabar populiarėja AMP versija.

mobili versija

Indeksavimas seo auditas ?

Dabar vienas svaribiausių etapu SEO auditas parodo ar svetainė indeksuota.Jei per pirmą žingsnį viską atlikote teisingai, esate pasirengęs atlikti indeksavimą.

Kalbant apie „Google“, prieinamumas ir indeksavimas yra kartu. Abu jie yra būtini, kad jūsų puslapiai būtų rodomi galutiniam vartotojui.

Jums gali kilti klausimas, ar robotai jau gali matyti jūsų turinį, kodėl jie neparodytų šių puslapių vartotojams?

Pirmas dalykas, kuris ateina į galvą, yra „ Google“ bauda .

Daugeliu atvejų tai bus priežastis, kodėl kai kurie puslapiai nebus rodomi. Turėkite omenyje, kad tikrinimo programos skirtingose ​​svetainėse veikia skirtingai. Jei esate didelė įmonė, turinti daug turinio, jūsų puslapiai bus beveik iškart indeksuojami.

Kita vertus, atskirų tinklaraštininkų, kurie kartais skelbia įrašus, turinys bus indeksuojamas lėčiau.

Šiuo metu dauguma žmonių ims panikuoti, manydami, kad „Google“ juos nubaudė tik tam, kad sužinotų, jog jie turi prieinamumo ar kokių nors kitų nedidelių problemų.

Nepaisant to, jei iš tikrųjų gavote baudą, savo žiniatinklio valdytojų įrankio paskyroje gausite pranešimą, seo auditas čia bus labai naudingas.

 

2. Puslapio analizė

Įsitikinote, kad viskas tvarkoje, kad žmonės ir robotai gali pasiekti jūsų svetainę ir kad viskas veikia tinkamai.

Dabar turime apsvarstyti pačius puslapius.

Puslapio analizę galite peržiūrėti dviem būdais:

  • Bendros turinio problemos
  • Atskirų puslapių problemos

Bendros turinio problemos

Logiška, kad kiekvienas jūsų sukurtas įrašas turi būti prasmingas. Žiūrint iš SEO perspektyvos, yra labai blogai turėti įvairių prieštaringų temų, kurios neturi nieko bendro su pagrindine svetainės idėja.

Yra daugybė tinklaraštininkų, kurie gauna pinigų už įvairaus turinio ir produktų reklamavimą. Trumpuoju laikotarpiu tai gali būti pelninga, tačiau tai gali turėti pražūtingų pasekmių jūsų optimizavimui.

Kalbant apie bendras turinio problemas, daugelis tinklaraštininkų susiduria su raktinių žodžių spamu ir dubliuoja turinį , seo auditas gali parodyti ir šitas bėdas, asmeniškai tam naudoju ahref ir google webmaster.

 

Kodėl taip nutinka?

Daugelis žmonių, bandydami reklamuoti savo svetainę ir užimti aukštesnę vietą „Google“, pradeda rašyti ta pačia tema. Tai gali būti naudinga jūsų srautui, nes tai paskatins lankytojus toliau domėtis tema, tačiau tai taip pat gali sukelti turinio dublikatą.

Kai rašote du straipsnius su tokiu pačiu ar panašiu turiniu, „Google“ pasimeta, dėl ko kyla indeksavimo problemų. Tai gali indeksuoti daugiau puslapių, nei yra iš tikrųjų jūsų svetainėje.

Panašių dalykų nutinka ir naudojant raktinių žodžių spamą.

Tokiu atveju svetainės savininkas bando reitinguoti tą patį raktinį žodį iš skirtingų puslapių. „Google“ nepripažins įvairių puslapių, tik tvirčiausio. Todėl turėsite daug įvairių straipsnių, kurie SEO prasme yra nenaudingi ir kurių negalima pasiekti iš paieškos sistemos.

Atskirų puslapių problemos

Atskiri puslapiai nurodo kiekvieno puslapio rašymo ir struktūrizavimo būdą.

Jūs tikriausiai žinote, kad geras turinys yra raktas į gerą reitingą.

Prieš paminėdami ką nors kita, būtina pabrėžti, kad kiekvienas straipsnis turi būti gerai suformuotas, turint omenyje galutinį vartotoją. Tai svarbu ne tik paieškos sistemai, bet ir visiems tinklaraštininkams ir lankytojams, kurie ketina susieti ar dalytis minėtu turiniu. Neturėdami gero turinio, neturėtumėte net bandyti optimizuoti savo svetainės. SEO auditas atliekamas naudojant SEO screeming frog, puikiai randamos duplikuotos nuorodos.

Pradėkime nuo jūsų URL …

Jis turi būti gražus, švarus, tinkamai ir trumpai apibūdinti turinį. Jei reikia atskirti žodžius, geriau naudoti brūkšnelius. Galiausiai, jame turi būti jūsų pagrindinis raktinis žodis.

Remiantis tuo, logiška, kad jūsų pavadinime taip pat būtų pagrindinis raktinis žodis ir jis būtų trumpas.

Kalbant apie turinį, būtinai sukurkite ilgesnius straipsnius. Šiuolaikiniame SEO pasaulyje reikia, kad būtų matoma bent 500 žodžių. Jūsų straipsnis turi suteikti vertę skaitytojui, būti unikalus, turėti LSI raktinių žodžių , jis turi turėti tinkamą gramatiką ir gerai skaityti.

Tuo pačiu metu jūsų vaizdai taip pat turi būti optimizuoti, nes tai suteiks jiems galimybę reitinguoti „Google“ vaizdų paieškoje.

SEO auditas parodo nuorodos taip pat aktualios.

Iki šiol daugybė žmonių nekenčia nuorodų į kitus išteklius manydami, kad tai padeda jų konkurencijai.

Tačiau SEO specialistai žino geriau.

Nuoroda į kitus straipsnius puikiai tinka jūsų svetainei, nes pagerina turinio kokybę, čia ne paprastas SEO auditas, o tiesiog taip patarimas straipsnių nuordos daro tekstą jį aktualesnį ir patikimesnį (jei tik susiejate su patikima svetaine).

Įsitikinkite, kad visos jūsų nuorodos veikia tinkamai, kad jos yra tinkamos, sveikos ir su tinkamais raktiniais žodžiais.

3. Ne puslapio analizė

Galų gale viskas priklauso nuo jūsų domeno stiprybės.

Iš esmės viskas, kas buvo padaryta per pirmuosius du veiksmus (atliekant techninę ir puslapio analizę), atliekama taip, kad jūsų svetainė būtų geresnė ir geriau matoma „Google“. Čia mes einame prie to kur  SEO auditas atliekamas ne puslapyje.

Tam tikra prasme ne puslapio reitingavimo veiksniai yra jūsų darbo rezultatas.

Čia galime pradėti paminėti pasitikėjimo faktorių.

Ką reiškia pasitikėjimas SEO prasme?

Tai reiškia, kad svetainę pasitiki „Google“ paieškos variklis. Kitaip tariant, jei aiškiai matote visas neigiamas SEO praktikas (taip vadinamą juodos kepurės SEO ), įgysite daugiau pasitikėjimo.

 „Google“ yra nuolat tobulinama ir kartu su ja yra mažiau galimybių manipuliuoti sistema.

Nepaisant to, kai kurie žmonės vis dar tai daro. Patikimumas yra naudingas ne tik paieškos sistemai; tai svarbu jūsų bendrai reputacijai.

Tas pats, kas ir su realaus pasaulio kompanijomis, dalyvavimas neteisėtoje veikloje gali sukelti katastrofiškų ilgalaikių pasekmių jūsų organizacijai. Dėl šios priežasties būtina išlikti patikimu ir laikytis „ Google“ žiniatinklio valdytojų gairių .

Tada turite įsitikinti, kad jūsų turinys yra populiarus tarp skaitytojų ir kitų tinklaraštininkų.

Galų gale viskas, ką kuriame internete, yra skirta kitiems vartotojams. Atsižvelgiant į tai, geroje svetainėje nuolat padidės srautas, atsiras daugiau ir geresnių nuorodų, daugiau socialinių paminėjimų, ilgesnis svetainės laikas ir mažesni lankytojų atmetimo rodikliai seo auditas kartu su Google analytics tai greit parodys.

Tam tikra prasme ne puslapio analizė turėtų parodyti, kaip kiti žmonės reaguoja į mūsų svetainę.

Sėkmingiems tinklaraštininkams turėtų padidėti visa ši statistika vienu metu. Jei pradėsite gauti daug nuorodų ir jūsų socialinio įtraukimo statistika negerės arba ji sumažės, tai gali būti „Google“ raudona vėliava, nes tai gali parodyti, kad darote kažką blogo.

4 Konkurencinė analizė ir raktinių žodžių tyrimas

Išanalizavę ir išsprendę vidines problemas, esame pasirengę raktinių žodžių analizei. SEO pasaulyje raktinių žodžių tyrimas ir konkurencinė analizė yra beveik sinonimai.

Kodėl aš taip sakau?

Nes raktinis žodis yra mažiausias SEO matavimo vienetas. Analizuodami tuos raktinius žodžius, jūs tuo pačiu metu analizuojate ir savo konkurenciją.

Panaudokime šį pavyzdį.

Jūs gaminate maistą. Jūsų konkurentas turi X produktus (raktinius žodžius), kurių kiekvienas pateikia skirtingus rezultatus. Analizuodami juos, galite sukurti savo strategiją, nuspręsdami, kur galite konkuruoti, ir nustatydami, kurie produktai (raktiniai žodžiai) yra neliečiami.

Iš esmės, kiekvienam raktiniam žodžiui reikia atsižvelgti į du dalykus: Sunkumas ir srautas.

Sunkumas rodo, kaip sunku ar lengva klasifikuoti, o srautas rodo, kiek žmonių ieško šio termino per mėnesį.

Idealus raktinis žodis turėtų būti kažkur per vidurį, vidutinio sunkumo ir vidutinio tūrio. Tačiau jei norite įveikti savo konkurentus ir toliau didinti srautą, būtina rasti raktinius žodžius, kurių našumas yra didesnis nei vidutinis (pavyzdžiui, vidutinio sunkumo ir didelio srauto raktiniai žodžiai arba mažo sunkumo ir vidutinio srauto raktiniai žodžiai).

Prieš rekomenduodamas klientui kelis raktinius žodžius, SEO audito ekspertas turi apsvarstyti daugybę variantų. Šie raktiniai žodžiai bus jūsų svetainės pagrindas, ir pagal juos galite tikėtis lėtesnio ar greitesnio augimo.

Analizė atliekama naudojant įvairius SEO įrankius .

„Google“ raktinių žodžių planavimo priemonė yra puikus atspirties taškas. Kalbant apie mokamą įrankį, „Ahrefs“ yra puiki alternatyva.

Išvada

Nemokamas SEO auditas yra labai svarbus jūsų svetainės procesas, bet dažniausiai ir geriau bus atliekamas tikrų seo audit profų.

Atlikę SEO auditą, galite sužinoti, kas yra negerai ir ką reikia tobulinti. Naudodamiesi ja galite padaryti savo svetainę geresnę ir labiau matomą „Google“, taip padidindami srautą ir konversiją.